کد مطلب: 

282903

گزارش تصویری سیتنا از مراسم اختتامیه نهمین جشنواره فاوا و معرفی برگزیدگان/ شماره یک

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره فاوا و معرفی برگزیدگان این جشنواره، با حضور معاون رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنی چند از معاونان وزارت ارتباطات و مدیران حوزه فاوا برگزار شد.
مراسم

به گزارش سیتنا، مراسم اختتامیه جشنواره فاوا و معرفی برگزیدگان با حضور میثم لطیفی، معاون رییس جمهور، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنی چند از معاونان وزارت ارتباطات و مدیران حوزه فاوا در محل سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

گزارش تصویری سیتنا از مراسم اختتامیه جشنواره فاوا و معرفی برگزیدگان را مشاهده کنید:

برای مشاهده گزارش تصویری معرفی برگزیدگان جشنواره فاوا اینجا کلیک کنید.

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (4 رای)
سیتنا 5
2023-07-18 14:34

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
سلام و وقت بخیر، به نظر میرسه سیاست شما در انتظار عکس ها در راستای ارتباط بیشتر با وزیر و معاونین و نزدیکان ایشان هست نه موضوع اطلاع رسانی و پوشش خبری کامل از همه شرکت کنندگان، و گرنه چه ضرورتی دارد از ۴۳ تصویر منتظر شده بیست تا آن فقط به وزیر اختصاص داشته باشد در صورتی که از شرکت من بعنوان یکی از برندگان اصلی این جشنواره حتی یک عکس یا خبر و یا حتی طرح موضوع پیدا نشود. این موضوع در انواع نمایشگاه ها و همایشها و جشنواره هایی که حضور داشتم و شما هم بودید صدق می کند. ظاهرا فقط دنبال اهداف شخصی خودتان هستید نه رسالتی که مدعی آن هستید.
ارسال شده توسط Anonymous در 28 تير 02 - 13:16
تصویر سیتنا 1
سلام دوست عزیز. این گزارش تصویری به سخنرانان جشنواره اختصاص دارد. برای مشاهده تصاویر منتخبان جشنواره گزارش تصویری شماره 2 را مشاهده بفرمایید: https://www.citna.ir/node/282948
ارسال شده توسط سیتنا 1 در 28 تير 02 - 15:23

افزودن دیدگاه جدید