کد مطلب: 

282609

از دسترس خارج شدن اسنپ فود به دلیل قطع برق دیتاسنتر افرانت

قطع برق دیتاسنتر افرانت در حوالی ظهر امروز دوشنبه (19 تیرماه) باعث قطع سرویس دهی برخی سرویس های کاربردی مانند اسنپ فود به مدت یک ساعت و اندی شد.
از دسترس خارج شدن اسنپ فود به دلیل قطع برق دیتاسنتر افرانت

به گزارش سیتنا، به دنبال از دسترس خارج شدن سرویس سفارش آنلاین غذای «اسنپ‌فود» حوالی ظهر امروز دوشنبه (19 تیرماه)، کاربران برای یک ساعت و اندی با پیغام از دسترس خارج شدن این سرویس مواجه شدند.

مظفری، مدیر ارشد فناوری در یک هلدینگ دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات پیرامون این رخداد، در توییتر خود نوشت: حادثه برق امروز به دیتاسنتر بهشتی شرکت افرانت مربوط است. این دومین اختلال برق در ۳۰ روز گذشته است. این دیتاسنتر به شرکت مخابرات تعلق دارد و توسط افرانت مدیریت می‌شود. امروز اتصال برق در حدود ۷۵ دقیقه طول کشید.

کاربران شبکه های اجتماعی با ارسال پیغام های متعدد نسبت به عدم ارائه سرویس های پشتیان در زمان قطعی برق توسط افرانت انتقاد کردند.

در همین حال، محسن مالکی، معاون بازرگانی افرانت با تایید این قطعی برق گفت: شرکت‌ها در دو موضوع به نهادهای بالادستی وابستگی دارند؛ برق و اینترنت. ما برق و اینترنت را از توانیر و زیرساخت دریافت می‌کنیم به همین دلیل قطعی برق دیتاسنتر را تا یک حدی می‌توانیم کنترل کنیم.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-07-10 15:18

افزودن دیدگاه جدید