کد مطلب: 

282367

انتصاب مجید ذوقی به عنوان دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران

با تصویب هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (مپتا)، داوود ادیب، رییس این اتحادیه در حکمی، مجید ذوقی را به عنوان دبیر این تشکل منصوب کرد.
اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، مجید ذوقی را به عنوان دبیر این اتحادیه منصوب کرد.

ادیب در این حکم، با اشاره به سوابق اجرایی و تجربیات علمی مجید ذوقی، گسترش ارتباطات اتحادیه با سایرتشکل ها، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط، پیگیری مصوبات هیات مدیره تا حصول نتیجه، سازماندهی روابط عمومی، ایجاد ارتباط مداوم با اعضا و تحلیل مشکلات و خواسته‌های مرتبط و یافتن راهکارهای عملی برای رفع مشکلات مطروحه و توجه به فعالیت‌های درون سازمانی را از وی در فعالیت‌هایش خواستار شده است.

مجید ذوقی دارای مدرک کارشناسی ارشد مخابرات و دکترای حرفه ای بازرگانی است.

وی پیش از این در سمت‌های مختلفی همچون مدیرکل درآمد و بررسی های اقتصادی شرکت مخابرات ایران، مدیرکل و معاون امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون دیجیتال کارخانجات مخابراتی شیراز، مدیرکل مرکز آموزش شرکت مخابرات ایران، مدیرکل امور استان‌های شرکت مخابرات ایران و مدیرکل مخابرات استان همدان و مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت رایتل، بازرس اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران، دبیر کمیته رتبه بندی اتحادیه و… فعالیت کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-07-04 11:22

افزودن دیدگاه جدید