کد مطلب: 

281761

کسب رتبه دوم گذرگاه خدمات دولت از نظر تعداد خدمات توسط رگولاتوری

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رتبه دوم را در ارزیابی برترین دستگاه‌های سرویس‌‌دهنده در مرکز ملی تبادل اطلاعات یا گذرگاه خدمات دولت (GSB) در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری کسب کرد.
کسب رتبه دوم گذرگاه خدمات دولت از نظر تعداد خدمات توسط رگولاتوری

به گزارش سیتنا، در گذرگاه خدمات دولت (GSB) و در حوزه ارایه خدمات دولت به دولت در قالب پاسخگویی به استعلامات بین دستگاهی، بنابه اعلام سازمان فناوری اطلاعات از نظر تعداد تراکنش های صورت گرفته در فروردین ماه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رتبه دوم را در میان همه دستگاه های اجرایی بدست آورد.

در این ماه سازمان ثبت احوال و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران رتبه های نخست و سوم را بدست آوردند.

این دستگاه‌ها خدماتی را به دستگاه‌های سرویس‌گیرنده ارائه داده‌اند که استعلام هویتی ثبت احوال کشور، سرویس شاهکار سازمان تنظیم مقررات کشور، سرویس استعلام ارتباطات سببی و نسبی سازمان ثبت احوال کشور و سرویس دریافت نشانی بصورت رشته ای با کدپستی شرکت پست است پرکاربردترین آنها به شمار می رفتند.

همچنین در فروردین ماه عنوان برترین دستگاه‌های سرویس‌گیرنده به وزارت آموزش و پرورش، سازمان فناوری اطلاعات ایران و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعلق گرفت که در واقع بیشترین استفاده از سرویس‌های ذکر شده را داشتند.

از مجموع سرویس‌های موجود در GSB، تعداد ۸۱ دستگاه سرویس‌دهنده و ۳۲۸ دستگاه، سرویس‌گیرنده به شمار می روند که در فروردین ماه، ۱۹۴۹ خدمت و در اردیبهشت با افزودن ۶۳ سرویس جدید، ۲۰۱۲ خدمت را در خود جای داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-06-19 13:53

افزودن دیدگاه جدید