کد مطلب: 

281662

سلطانی: نهضت جهادی فیبرنوری مخابرات، توسعه صنعت ارتباطات را به همراه دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: نهضت جهادی فیبرنوری مایه رونق صنعت ارتباطات است و پیاده‌سازی کارشناسانه و جهادی این طرح می‌تواند موجب رونق شرکت‌ها، اشتغال‌زایی، رشد تولید و تحقق شعار سال شود.
مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، پروژه محله دیجیتال مربوط به خیابان های هفتم و هشتم رجایی شهر کرج با حضور مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دبیرستان مهدیه افتتاح شد.

در این افتتاحیه دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز ضمن اشاره به لزوم گسترش شبکه فیبرنوری در راستای همگامی با فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی جهان به تشریح روند اجرای پروژه نجما درخیابان های هفتم و هشتم رجایی شهر پرداخت.

وی با بیان اینکه این پروژه مورد استقبال مردم این منطقه قرار گرفته، ابراز امیدواری کرد؛ برای همگامی با پیشرفت و رشد روزافزون فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران میتواند گامی مفید در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم شریف البرز باشد.

بیان در ادامه گفت،: واحدهای مسکونی، اداری و تجاری این محدوده می‌توانند با بهره گیری از این تکنولوژی نیاز های خود را در حوزه ارتباطات با کیفیت مطلوب برآورده سازند.

مدیر مخابرات منطقه البرز افزود: با ادامه این روند و اجرای پروژه های بیشتر در این حوزه شاهد تحولی شگرف در صنعت ارتباطات و فناوری کشور خواهیم بود.

بیان همچنین از مساعدت و تعامل موثر دستگاههای دولتی استان در راستای اجرای هر چه سریع‌تر این طرح قدردانی کرد و ابراز داشت؛ افتتاح این پروژه در مدرسه که محلی فرهنگی است می تواند نوید تحولی شگرف در امر آموزش و پرورش باشد.

در ادامه مهندس مجید سلطانی در سخنانی نهضت جهادی فیبرنوری را مایه رونق صنعت ارتباطات دانست و اظهار داشت: پیاده‌سازی کارشناسانه و جهادی این طرح می‌تواند موجب رونق شرکتها، اشتغال‌زایی، رشد تولید و تحقق شعار سال گردد.

وی در ادامه از تلاش متعهدانه مدیر و کارکنان مخابرات منطقه البرز در اجرای این پروژه تقدیر کرد.

گفتنی است در این مراسم معاون اقتصادی استاندار البرز، مدیرکل توسعه کسب و کار حوزه معاونت راهبرد و مشاور مدیرعامل، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه سه، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-06-17 10:30

افزودن دیدگاه جدید