کد مطلب: 

281153

رستگار در گفت‌وگو با سیتنا: با دریافت نظرات ذی‌نفعان، نسخه نهایی اصلاح قراردادهای یک‌طرفه از اول تیرماه ملاک عمل قرار می‌گیرد

دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: مدل تعیین شده برای اصلاح قراردادهای یک‌طرفه، اخیرا توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات برای اخذ نظر نهایی سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورها، ارسال و درخواست شده است تا نظراتشان را تا بیستم خردادماه اعلام نمایند و مقرر است تا پایان خردادماه نسخه نهایی برای اصلاح قراردادها ابلاغ و از اول تیرماه سال جاری ملاک عمل قرار گیرد.
رستگار در گفت‌وگو با سیتنا: با دریافت نظرات ذی‌نفعان، نسخه نهایی اصلاح قراردادهای یک‌طرفه از اول تیرماه ملاک عمل قرار می‌گیرد

فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا و در پاسخ به گفت‌وگوی اخیر سیتنا با دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که درخواست کرده بود مصادیق قراردادهای یک‌طرفه برای ایشان ارسال شود تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد، گفت: «سندیکای صنعت مخابرات ایران، پیش‌تر موارد مهم برای دوطرفه شدن قراردادها و کاهش ریسک تولیدکنندگان را استخراج و به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منعکس نموده است».

وی ادامه داد: «متعاقب آن، مدل قراردادهای جاری مابین شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و همچنین اپراتورهای بزرگ با شرکت‌های تولیدی و خدمات فنی مهندسی بررسی و اصلاحات لازم پیشنهاد شد».

رستگار ادامه داد: «مدل تعیین شده برای اصلاح قراردادها اخیرا توسط معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات برای اخذ نظر نهایی سازمانها/شرکت‌های تابعه و اپراتورها، ارسال و خواسته شده که نظرات خود را تا بیستم خردادماه اعلام نمایند و قرار است تا پایان خردادماه نسخه نهایی برای اصلاح قراردادها ابلاغ و از اول تیرماه سال جاری ملاک عمل قرار گیرد».

رستگار خاطرنشان کرد: «البته ضروری است تا مدتی، نظارت دقیق بر اعمال صحیح تغییرات در قراردادهای جاری توسط تشکل‌ها و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات انجام پذیرد. همچنین برای تعدیل قیمت در قراردادهای جاری با نهاد ریاست جمهوری، مکاتبه و از آن طریق موضوع به سازمان برنامه و بودجه ارجاع گردیده که لازم به پیگیری تا رسیدن به نتیجه نهایی است».

وی در پایان تاکید کرد: «البته ضروری است سایر دستگاه های اجرایی کشور نیز اقدام مشابهی انجام دهند، زیرا صنعت فاوا با سایر مجریان نیز در ارتباط است».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.6 (10 رای)
سیتنا 1
2023-06-01 11:04

افزودن دیدگاه جدید