کد مطلب: 

281049

امکان دسترسی کاربران در شهرستان میبد به اینترنت مبتنی بر فیبرنوری تا یک سال آینده

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، گفت: با ارائه سرویس فیبرنوری پیشگامان (FTTH)، به‌زودی اهالی، کسب‌وکارها، صنایع، سازمان‌های دولتی و خدمت‌رسان شهرستان میبد از تجربه دلچسب ارتقای 80 برابری سرعت و دسترسی پایدار به اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.
امکان دسترسی کاربران در شهرستان میبد به اینترنت مبتنی بر فیبرنوری تا یک سال آینده

به گزارش سیتنا، پروژه جدید فیبر نوری (FTTH) پیشگامان با حضور میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، سجادی‌پور، فرماندار و بهارستانی شهردار میبد، روز شنبه ششم خردادماه در شهرستان میبد افتتاح شد. این پروژه با اجرای بیش از 60 کیلومتر فیبر نوری در مسیرهای اصلی و فرعی به بهره‌برداری رسیده است.

پیشگامان توسعه ارتباطات به‌عنوان سرمایه‌گذار و مجری این طرح در تلاش است تا ظرف یک‌سال آینده امکان دسترسی منازل و کسب و کارهای شهرستان میبد به اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری را فراهم نماید.

بمانی پور، مدیرعامل پیشگامان توسعه ارتباطات در خلال این رویداد عنوان کرد: به زودی شهر حمیدیا نیز آماده بهره‌برداری از پروژه ملی فیبر نوری برای عموم شهروندان خواهد بود.

به‌گفته بمانی پور، میبد و حمیدیا در صف مقدم شهرهایی هستند که با همکاری و همدلی مسئولان ذی‌ربط، مراتب اداری و امور قراردادها در کمترین زمان ممکن به انجام رسید.

مدیرعامل پیشگامان توسعه ارتباطات در ادامه بر پیگیری و تلاش شبانه‌روزی همکاران واحد فنی برای اجرا و تکمیل این پروژه تاکید کرد.

پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد هم گفت: با ارائه سرویس فیبرنوری پیشگامان (FTTH)، به‌زودی اهالی، کسب‌وکارها، صنایع، سازمان‌های دولتی و خدمت‌رسان شهرستان میبد از تجربه دلچسب ارتقای 80 برابری سرعت و دسترسی پایدار به اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

تکمیل پروژه فیبرنوری پیشگامان در شهر میبد، گامی مهم در راستای ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات است که هم‌اکنون بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح کشور در دست اجرا است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.2 (6 رای)
سیتنا 1
2023-05-29 20:53

افزودن دیدگاه جدید