کد مطلب: 

280803

هموار شدن مسیر توسعه تعاملات اقتصادی، علمی، فرهنگی، تجاری و صنعتی بین ایران و اندونزی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دنبال سفر رییس جمهور ایران به اندونزی و امضای چندین سند همکاری، مسیر توسعه تعاملات اقتصادی، علمی، فرهنگی، تجاری و صنعتی بین دو کشور هموار خواهد شد.
هموار شدن مسیر توسعه تعاملات اقتصادی، علمی، فرهنگی، تجاری و صنعتی بین ایران و اندونزی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، عیسی زارع پور در یکی از پیام‌رسان‌های بومی نوشت:

برای استفاده از ظرفیت همه وزارتخانه ها در توسعه روابط اقتصادی با کشورهای جهان، مسئولیت «کمیسیون مشترک اقتصادی» کشورهای مختلف با تصویب هیات وزیران بین اعضای دولت تقسیم شده است و مسئولیت کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین با وزارت ارتباطات است.

با توجه به سفر هفته جاری ریاست محترم جمهور به اندونزی، از هفته ها و حتی ماه‌ها قبل، با تلاش وزارت امور خارجه، دستگاه‌های اجرایی مختلف و همکارانم در بخش بین الملل وزارتخانه، اسناد همکاری لازم برای توسعه روابط با این کشور تهیه شد.

من هم از یکشنبه برای نهایی کردن این اسناد و فراهم کردن مقدمات اجرای آنها به اندونزی سفر کرده ام.

دیدار با تجار و بازرگانان این کشور، ملاقات با مسئولین و وزرای ذیربط و جلسات کاری مختلف برای هماهنگی سفر ریاست محترم جمهور از جمله برنامه های این سفر است. انصافاً همکاران سفارت، معاون محترم دیپلماسی اقتصادی رییس جمهور و همکاران بخشهای مختلف زحمات زیادی برای هماهنگی این سفر متقبل شده اند که به همه آنها خداقوت عرض می کنم.

انشالله با سفر ریاست محترم جمهور و امضای چندین سند همکاری مسیر توسعه تعاملات اقتصادی، علمی، فرهنگی، تجاری و صنعتی بین دو کشور هموار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-05-23 13:35

افزودن دیدگاه جدید