کد مطلب: 

280800

روابط عمومی وزارت ارتباطات دو لوح افتخار و سپاس دریافت کرد

به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات و با برگزاری جشنواره ستارگان روابط عمومی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لوح تقدیر «ستاره مدیریت روابط عمومی» و لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» را دریافت کرد.
روابط عمومی وزارت ارتباطات دو لوح افتخار و سپاس دریافت کرد

به گزارش سیتنا، در مراسم «دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران» در روز شنبه 30 اردیبهشت 1402ماه سال جاری ، با حضور جمعی از مدیران،کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران،در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این مراسم، با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی، احسان خرامید،رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات موفق به دریافت لوح افتخار «ستاره مدیریت روابط عمومی» شد.

در بخشی از لوح افتخار اعطاء شده به رییس مرکز روابط عمومی و اطلاعات رسانی وزارت ارتباطات آمده که «هیات داوران جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران پس از انجام بررسی های دقیق و گسترده، با اعطای لوح افتخار ستاره مدیریت روابط عمومی لازم می داند از درخشش و توفیقات آن مدیر ارجمند در سال 1401 در منصب مدیریت روابط عمومی تقدیر کند.»

همچنین این روابط عمومی لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» را از طرف هیات داوران این جشنواره دریافت کرد.

در لوح سپاس اعطاء شده به روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز آمده « با عنایت به رای هیات داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه های مختلف در سال گذشته و کسب شایستگی لازم،به این وسیله لوح سپاس ستاره روابط عمومی در سال 1401 به آن مدیریت محترم اعطاء می شود.

بر اساس همین گزارش، در این مراسم، پیام دکتر آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

وی در این پیام روابط عمومی را «یک شیوه مدیریت تصمیم‌گیری» عنوان کرد که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان‌ها و مخاطبان آنها را بر اساس ارسال اطلاعات، از طریق روش‌های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد بر عهده دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-05-23 12:53

افزودن دیدگاه جدید