کد مطلب: 

280697

تعلل دو هفته‌ای وزارت صمت در ابلاغ قیمت خودرو

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مصوبه شورای رقابت پیرامون قیمت خودرو‌ها که باید از طریق معاونت حمل و نقل وزارت صمت به خودروساز‌ها ابلاغ می‌شد، هنوز ابلاغ نشده است.
تعلل دو هفته‌ای وزارت صمت در ابلاغ قیمت خودرو

به گزارش سیتنا، موسوی درباره فروش خارج از ضابطه کرمان موتور گفت: ملاک عمل خودروسازان، باید مصوبه شورای رقابت باشد.

در حالی معاون سازمان حمایت از عدم ابلاغ مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروهای مونتاژی خبر داده که بیش از دو هفته از تصویب این قیمت ها در شورای رقابت می گذرد و دلیل تعلل وزارت صمت در ابلاغ این قیمت‌ها مشخص نیست.

تاخیر در ابلاغ قیمت های مصوب شورای رقابت، موجب سوء استفاده برخی خودروسازان خودروهای مونتاژی شده به گونه ای که در ارسال دعوت نامه های خودروهای فروخته شده در ماه‌های اخیر قیمت های بالایی را به خریداران اعلام کرده اند و خریداران هم در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می برند.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه به دلیل ابهامی که برای خود ما هم وجود دارد هیچ محاسبه‌ای فعلا در خصوص خودرو‌های تجاری نداریم، افزود: براساس مصوبات، متولی سیاستگذاری و تعیین قیمت خودرو، شورای رقابت است، از این شورا در خصوص خودرو‌های تجاری سوال کردیم و منتظر تعیین تکلیف کارگروه قیمت گذاری خودرو هستیم.

 موسوی ادامه داد: با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه، از معاونت حمل و نقل وزارت صمت و شورای رقابت استعلام کردیم و مقرر شد در جلسات بعدی کارگروه قیمت گذاری درباره این موضوع تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-05-21 08:49

افزودن دیدگاه جدید