کد مطلب: 

280581

اینفوگرافیک | نمایشگاه CABSAT 2023؛ یک رویداد پیشرو در دنیای رسانه و سرگرمی

نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و ارتباطات ماهواره‌ای «CABSAT 2023» که مهم‌ترین نمایشگاه منطقه و خاورمیانه در زمینه پخش، ماهواره، تولید محتوا، توزیع و پخش رسانه‌های دیجیتال و سرگرمی محسوب می‌شود به مدت سه روز در دبی آغاز به کار کرد.
اینفوگرافیک | نمایشگاه CABSAT 2023؛ یک رویداد پیشرو در دنیای رسانه و سرگرمی

به گزارش سیتنا، بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و ارتباطات ماهواره‌ای دبی «CABSAT 2023» از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۳ در مرکز تجارت جهانی دبی برپاست.

در این نمایشگاه که سه روز به طول می‌انجامد، انتظار می‌رود بیش از ۱۴ هزار بازدیدکننده از ۱۲۰ کشور جهان و بیش از ۳۴۰ غرفه‌دار جهانی و ۷۵ سخنران منطقه‌ای و بین‌المللی شرکت کنند.

شرکت‌های چند رسانه‌ای پیشرو در جهان به CABSAT می‌آیند تا جدیدترین ابزارهای تولید محتوا، مدل‌های توزیع آنلاین و کسب درآمد و فناوری در زمینه امنیت سایبری را برای ایمن کردن محتواها بررسی می‌کنند.

نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و ارتباطات ماهواره‌ای دبی خود به یک پلتفرم تجاری پیشرو در دنیای رسانه و سرگرمی تبدیل شده است که نوید یک رویداد غنی از محتوا و نوآوری محور با تمرکز بر ایجاد محتوا، تولید و پخش، ماهواره وفناوری توزیع را می‌دهد.

می‌توان از نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و ارتباطات ماهواره‌ای دبی به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گرووهای رسانه در جهان نام برد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه‌های علمی در رشته رسانه است که منجر به ارتقا سلامت و دانش همکاران شرکت‌کننده در این رویداد می‌شود.

استفاده از هوش مصنوعی، ورزش در دنیای متاورس، تولید از راه دور، راه‌های موفقیت برای یک ویدئو بلاگر و  کاهش میزان انتشار کربن در صنعت فیلم و تلویزیون از جمله موضوعاتی هستند که در این نمایشگاه مورد بررسی خواهند گرفت.

همچنین اجلاس "Sat Expo" در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و ارتباطات ماهواره‌ای دبی برگزار خواهد شد که اهمیت بخش ماهواره و آمادگی آن برای استفاده فناوری‌های مدرن مانند هوش مصنوعی را برجسته می‌کند.

اینفوگرافیک | نمایشگاه CABSAT 2023؛ یک رویداد پیشرو در دنیای رسانه و سرگرمی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-05-17 14:59

افزودن دیدگاه جدید