کد مطلب: 

280068

اعلام فهرست اولویت‌های بومی‌سازی محصولات فاوا؛ دعوت سندیکای مخابرات از شرکت‌های توانمند برای ارسال گزارش فعالیت‌ها

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، اعلام کرد: در راستای اجرای اهداف عملیاتی سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات و ماموریت وزارت ارتباطات در بومی‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی، فهرست اولویت‌های بومی‌سازی محصولات مورد نیاز به نهادهای ذیربط اعلام شده است، لذا از شرکت‌ها و نهادهای توانمند در این حوزه دعوت می‌شود که گزارش فعالیت‌های خود را در اختیار سندیکا قرار دهند.
فرامرز رستگار

فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران به خبرنگار سیتنا گفت: در راستای اجرای اهداف عملیاتی سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات و ماموریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بومی سازی زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعاتی، فهرست اولویت های بومی سازی محصولات مورد نیاز به نهادهای ذیربط اعلام شده است.

رستگار افزود: سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز به عنوان یک تشکل خصوصی در این صنعت یکی از نهادهای دریافت کننده این فهرست است.

وی خاطرنشان کرد: این سندیکا وظیفه خود می داند که برای شناسایی تمامی ظرفیت ها و به هم رسانی عرضه و تقاضا (ایجاد پل ارتباطی بین زنجیره تامین داخلی و مجریان طرح) و حمایت از محققان و صنعتگران اقدام نماید.

دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران با اعلام فهرست اولویت ها به شرح پیوست، از همه شرکت ها و نهادهای توانمند در این حوزه دعوت می نماید که گزارش فعالیت های خود را تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت با شماره ۰۹۲۰۱۸۰۰۲۹۰ فقط از طریق پیام رسان بله اعلام نمایند.

پیوستاندازه
PDF icon لیست اولویت ها187.6 کیلوبایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 5
2023-05-04 07:51

افزودن دیدگاه جدید