کد مطلب: 

279900

آشنایی با خدمات اینترنتی بانک ملی ایران

خدمات اینترنتی بانک ملی متنوع بوده و با استفاده از دانلود اپلیکیشن بام می توانید تمامی کارهای بانکی خود را به راحتی انجام دهید.
بام

به گزارش سیتنا، خدمات اینترنتی بانک ملی یکی از متنوع ترین سیستم های اینترنتی در بین بانکداری های آنلاین موجود می باشد. بانک ملی ایران یکی از بانک های بزرگ ایران است که افراد زیادی در این بانک حساب باز کرده اند. با توجه به ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات آفلاین توسط بانک ها، هر یک از بانک ها اقدام به راه اندازی سیستم اینترنت بانک کرده اند. این کار به منظور سهولت در کار برای مشتریان هر بانک می باشد.

بانکداری آنلاین مفهومی است که امروزه با اپلیکیشن های موبایل بانک پیوند خورده است. اگر بخواهیم به طور دقیق به مفهوم این عبارت اشاره کنیم؛ بهتر است بانکداری آنلاین را اینگونه تعریف کنیم که  شامل ارائه طیف گسترده ای از خدمات بانکی از طریق اینترنت با واسطه های امن مانند وب سایت یا اپلیکیشن موبایل و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری در شعب بانک هستند.

بانک ملی ایران به منظور سهولت در استفاده از خدمات بانکی، نرم افزاری با نام بام ایجاد کرده است. این نرم افزار با استفاده از به روزترین فناوری ساخته شده و دارای کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک می باشد. این بانکداری الکترونیکی با نام بام ثبت شده است. در هر بانکداری آنلاین، می توان مواردی مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، ثبت چک های صیاد و غیره را انجام داد. باتوجه به اینکه در جامعه امروزی کلاهبرداری در امور مالی زیاد شده است، بانکداری الکترونیکی بانک ملی امنیت بالایی را برای مشتریان فراهم کرده است.

خدماتی که همراه بانک بام ارائه می دهد

آشنایی با خدمات اینترنتی بانک ملی ایران

ورود با نام کاربری و رمز عبور و پروتکل های امن برای تضمین امنیت شما کافی است. اما بانک ملی برای راحتی شما، «رمز پیامکی یکبار مصرف» را به عنوان یکی دیگر از موانع محافظتی برای ورود به خدمات اینترنتی بانک ملی در نظر گرفته است. بنابراین، در زمان ورود به بانکداری اینترنتی، باید از اپلیکیشن بخواهید که در هنگام ورود به پروفایل کاربری، رمز یکبار مصرف را به شماره تلفن شما ارسال کند. از دیگر امکاناتی که این بانک معتبر برای امنیت مشتریان خود فراهم کرده است، امکان ورود با اثر انگشت می باشد. البته لازم به ذکر است که تمامی این موارد قابل فعال یا غیر فعال شدن هستند.

سامانه بام بانک ملی ایران شاید در بین تمامی اپلیکیشن های پرداخت و مدیریت حساب بانکی جزو بهترین ها باشد. در این بانکداری اینترنتی می توانید از امکاناتی در زمینه مدیریت حساب و همچنین امکانات دیگری مانند خرید بسته های اینترنتی سیم کارت، استعلام برگه چک، کارت به کارت، امکان انتقال پول از حساب، انجام امور خیریه و حتی افتتاح حساب بهره مند شوید. علاوه بر این، رابط کاربری این بانکداری اینترنتی بسیار ساده و روان، می باشد. بسیاری از افراد می توانند بدون نیاز به یادگیری و آموزش، تنها با مطالعه دفترچه راهنمای کاربر این نرم افزار، در مدت زمان کوتاهی با تمامی امکانات آن آشنا شوند.

بررسی بخش حساب در اینترنت بانک، بانک ملی ایران

آشنایی با خدمات اینترنتی بانک ملی ایران

در سامانه بام بانک ملی ایران میتوانید لیستی از حساب های موجود خود در بانک و اطلاعات مختصر و مفیدی از آن ها را مشاهده کنید. این اطلاعات شامل مواردی مانند شماره حساب، مانده حساب و نوع حساب است. همچنین امکان مشاهده تاریخچه لیست تراکنش ها و جزئیات هر یک از آنها با دسته بندی درآمدها و هزینه ها به صورت هفتگی، ماهانه و روزانه امکان پذیر است. لازم به ذکر است که امکان مشاوره آنلاین معاملات روز نیز در این قسمت موجود است.

در قسمت حساب ها تمامی حساب هایی که در بانک ملی ایران دارید برای شما نمایش داده می شود. در این قسمت و در قسمت کارت ها می توانید با انتخاب گزینه های انتقال وجه و کارت به کارت با بام ملی، وجه را منتقل کنید. همچنین، از حساب یا کارت مورد نظر خود برای شخص دیگری پول ارسال کنید. همچنین می توانید صورت حساب خود را در قسمت حساب ها نیز مشاهده کنید.

پرداخت قبوض در همراه بام بانک ملی

در همراه بام بانک ملی شما می توانید با وارد کردن دستی شناسه قبض یا اسکن بارکد از طریق بارکد خوان درون برنامه ای قبض های خود را پرداخت کنید. این قبوض شامل تمام قبوض آب و برق، گاز و تلفن است. به سادگی شناسه فاکتور را وارد کرده و دکمه ذخیره و درخواست فاکتور را فشار دهید. سپس هزینه فاکتور به شما نمایش داده می شود و می توانید از طریق برنامه نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.

همچنین، کاربر می تواند با وارد کردن شناسه فاکتور و شناسه پرداخت، فاکتورها را به صورت تکی و یا با بارگذاری فایل اطلاعات فاکتور به صورت دسته ای پرداخت کند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند در سامانه خدمات اینترنتی بانک ملی فاکتورها را ثبت کند. با استفاده از کارت ‌های بانک ملی خود می تواند تمام یا بخشی از فاکتورها را در زمان مناسب پرداخت کند.

محاسبه سود سپرده و اقساط تسهیلات

در قسمت سامانه تسهیلات بانک ملی امکان محاسبه اقساط تسهیلات وجود دارد. این قابلیت با توجه به مقادیر مورد نظر از قبیل نوع تسهیلات، مدت اعطای تسهیلات با نرخ های مورد نظر و یا نرخ های موجود در بانک موجود است. همچنین، مشاهده گرافیکی نسبت مبلغ اصل وام به کل مبلغ بازپرداخت در بانکداری اینترنتی بانک ملی در دسترس است. همچنین می‌توانید سود سپرده ‌ها را بر اساس مقادیر دلخواه خود مانند نوع سپرده، مدت سپرده و میزان سپرده با نرخ ها یا نرخ ‌های دلخواه در بانک محاسبه کنید. نسبت مبلغ سود سپرده به کل مبلغ سپرده به صورت گرافیکی در این برنامه قابل مشاهده است.

مدیریت مالی فردی از قابلیت های جذاب بانکداری اینترنتی بانک ملی

امکان انجام عملیات مدیریت مالی در همراه بام بانک ملی برای مشتری از جمله تخصیص برچسب به تراکنش ها، نمایش جدول هزینه ها بر اساس گروه های هزینه و بودجه بندی، از سایر خدمات کاربردی این بانکداری الکترونیکی است. اختصاص تگ به تراکنش ها، نمایش نمودار دایره ای هزینه ها بر اساس گروه های هزینه و بودجه بندی از دیگر خدمات این برنامه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (4 رای)
سیتنا 3
2023-04-30 09:42

افزودن دیدگاه جدید