کد مطلب: 

279492

ببینید| تکمیل ۶۰ درصدی دولت الکترونیک

سخنگوی دولت گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تحقق و پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد را در شبکه ملی اطلاعات شاهد بوده‌ایم؛ اما در طول این دو سال که از دولت جدید گذشته، تکمیل دولت الکترونیک به حدود ۶۰ درصد رسیده است.
علی بهادری جهرمی

به گزارش سیتنا، علی بهادری جهرمی امروز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه) در نشست خبری با خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن تبریک روز ارتش و کارکنان این مجموعه که از جمله حافظان کشورمان هستند، گفت: در ایام با برکت ماه مبارک رمضان، ۹ دیدار رئیس‌جمهور با اقشار و نخبگان حوزه‌های مختلف برگزار شد و دو دیدار دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت. محور اصلی این دیدارها، ارتباط با فعالان اقتصادی، کارآفرینان، نخبگان و کارشناسان این حوزه بود. همچنین بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های نخبگانی از جمله اهداف این دیدارها بوده است.

وی تصریح کرد: مطابق گزارش‌های مراجع رسمی از جمله شورای عالی فضای مجازی از سال ۱۳۸۴ که فرآیند ایجاد شبکه ملی اطلاعات آغاز شد، تا ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تحقق و پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد را شاهد بوده‌ایم؛ اما در طول این دو سال که از دولت جدید گذشته است، تکمیل شبکه ملی اطلاعات به حدود ۶۰ درصد رسیده است. یعنی در مدت ۲۰ ماه حدود ۳۰ درصد پیشرفت را شاهد بوده‌ایم که این میزان تمرکز دولت بر این حوزه را نشان می‌دهد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-04-18 11:11

افزودن دیدگاه جدید