کد مطلب: 

279394

معاون فناوری وزارت ارتباطات: تاثیر هوش مصنوعی در صنعت مخابرات بسیار امیدوارکننده است/ شرکت‌های مخابراتی برای رفع چالش‌ها، از هوش مصنوعی استفاده کنند

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه فناوری اطلاعات سویاز ۲۰۲۳ روسیه، گفت: مخابرات، صنعتی بسیار رقابتی و پویا است که با افزایش انتظارات مشتری، پیچیدگی روزافزون شبکه و تهدیدات امنیتی رو به رشد مواجه است ولذا شرکت های مخابراتی برای رفع این چالش‌ها باید از قابلیت های هوش مصنوعی در عملکرد، محصولات و خدمات خود استفاده کنند.
معاون فناوری وزارت ارتباطات: تاثیر هوش مصنوعی در صنعت مخابرات بسیار امیدوارکننده است/ شرکت‌های مخابراتی برای رفع چالش‌ها، از هوش مصنوعی استفاده کنند

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از سایت نمایشگاه سویاز، میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست جنبی نمایشگاه فناوری اطلاعات سویاز ۲۰۲۳ روسیه بر استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی شبکه های مخابراتی تاکید کرد.

وی ادامه داد: مخابرات یکی از امیدوارکننده‌ترین حوزه‌هایی است که هوش مصنوعی می‌تواند در آن تاثیرگذار و عامل تغییر باشد؛ این یک صنعت بسیار رقابتی و پویا است که با افزایش انتظارات مشتری، پیچیدگی روزافزون شبکه و تهدیدات امنیتی رو به رشد مواجه است.

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، برای رفع این چالش ها، شرکت های مخابراتی باید از قابلیت های هوش مصنوعی در عملکرد، محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه سویاز ۲۰۲۳ روسیه از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ فروردین ماه همزمان با هفته فناوری های پیشرفته روسیه در مسکو برپا شد و شرکت‌هایی از مناطق مختلف فدراسیون روسیه به همراه شرکت‌های چینی در این نمایشگاه حضور یافتند و پاویون ایران نیز با حضور 10 شرکت ایرانی در این نمایشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2023-04-16 07:35

افزودن دیدگاه جدید