کد مطلب: 

278883

تاثیر سرقت تجهیزات مخابراتی در نارضایتی مشتریان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: متاسفانه سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی، ضرر و زیان مادی و معنوی زیادی را به شرکت مخابرات ایران تحمیل می‌کند و باعث آسیب رساندن به برند این شرکت و نارضایتی عمده در مشتریان می‌شود.
تاثیر سرقت تجهیزات مخابراتی در نارضایتی مشتریان

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی در بازدید از مراکز مخابرات الغدیر، شهیدتوکلی و شهیدقندی مخابرات منطقه تهران که در ایام مصادف با نیمه دوم تعطیلات نوروزی انجام شد، با بیان اینکه برخورد با جرایم سرقت تجهیزات مخابراتی لازم است بازدارندگی لازم را داشته باشد، اظهار داشت: متاسفانه سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی، ضرر و زیان مادی و معنوی زیادی رابه شرکت مخابرات ایران تحمیل می کند و باعث آسیب رساندن به برند شرکت مخابرات ایران و نارضایتی عمده در مشتریان می شود.

وی افزود: امیدواریم با تلاش های انجام شده در داخل و خارج از سازمان، شاهد کاهش سرقت های فوق باشیم.

سلطانی با اظهار اینکه در سال جاری، تحقق هرچه بیشتر رضایت مندی مشتریان و تعامل دوسویه را سرلوحه کار و فعالیت قرار خواهیم داد، گفت: دستگاه های خدمت رسان همانند مخابرات با تلاش شبانه روزی به دنبال ایجاد بهترین ارتباط برای تامین رفاه مردم و مشتریان هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بازدید از این مراکز، از نزدیک در جریان کارها و عملکرد بخش های مختلف این مراکز در بخش های پاسخگویی و ارتباط با مشتریان، قرار گرفت.

سلطانی در این بازدیدها ضمن قدردانی از زحمات همکاران، سالی سرشار از سلامتی و بهروزی برای آنان آرزو کرد.

تاثیر سرقت تجهیزات مخابراتی در نارضایتی مشتریان

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-30 09:48

افزودن دیدگاه جدید