کد مطلب: 

278707

پلیس فتا: پیام‌های دریافت سود سهام عدالت فریبتان ندهد

رییس پلیس فتا استان البرز گفت: ارسال پیامک‌های جعلی با عنوان فرم سود سهام عدالت جهت هدایت کاربران به درگاه‌های بانکی جعلی برای سرقت اطلاعات حساب بانکی شهروندان می‌باشد.
سهام عدالت

به گزارش سیتنا، سرهنگ رسول جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت: خبر پرداخت سود سهام عدالت سبب شده است تا طی روزهای اخیر، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شاهد انتشار انبوه پیام هایی مبنی بر "فرم واریز سود سهام عدالت" باشیم.

سرهنگ جلیلیان افزود: ترفند پیام های حاوی لینک جعلی اغلب همراه با دریافت نرم افزار های مخرب می باشد و متاسفانه از طریق این مسیر، منجر به آلوده سازی تلفن های همراه قربانی شده و به راحتی اطلاعات حساب شهروندان از این طریق به سرقت می رود و در نهایت، کلاهبرداران با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی قربانیان، اقدام به خرید اینترنتی و سوء استفاده های مالی می نمایند.

این مقام مسئول از هموطنان خواست: به هیچ عنوان نرم افزارهای ناشناس از طریق این لینک ها را دانلود و نصب نکنید و از پر کردن فرم های ناشناس جداً خودداری کنید.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر بی اعتنایی و بی توجهی به اینگونه لینک ها و پیام ها، خاطر نشان کرد: جهت دریافت سود سهام عدالت نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی از طرف شهروندان نمی باشد.

رئیس پلیس فتا استان البرز بیان داشت : کاربران درصورت دریافت پیامک ها و لینک های مشکوک و جعلی بخصوص با عناوینی مثل سود سهام عدالت، موضوع را به سایت پلیس فتا به نشانی ‎www.cyberpolice.ir و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی گزارش کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-25 11:44

افزودن دیدگاه جدید