کد مطلب: 

278427

روابط عمومی وزارت ارتباطات: دریافت بسته اینترنت هدیه روز پدر از طریق پنجره دولت هوشمند میسر است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دنبال وعده چندی پیش وزیر ارتباطات پیرامون اختصاص بسته اینترنتی به مناسبت روز پدر، پدرانی که در این روز صاحب فرزند شده‌ باشند، می‌توانند از طریق مراجعه به پنجره دولت هوشمند، ثبت‌نام خود را انجام دهند.
اینترنت

به گزارش سیتنا، همزمان با میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، عیسی زارع‌پور در یکی از پیام‌رسان‌های بومی نوشته بود که ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم گرفتیم هدیه ای ناقابل برای پدران عزیزی که در این روز خجسته صاحب فرزند شده‌اند در نظر بگیریم.

وی اعلام کرده بود: به همین منظور برای همه پدرانی که در سراسر کشور در این روز صاحب فرزند شده‌اند، بسته هدیه یکصد گیگ اینترنت رایگان به عنوان هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال خواهد شد.(خبر)

پیرو اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در تاریخ دوشنبه 24 بهمن ماه سال 1401 مطرح کرده بود که به دنبال دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اختصاص بسته هدیه یکصد گیگ اینترنت رایگان به عنوان هدیه پدرانی که در روز میلاد حضرت علی (ع) صاحب فرزند شده اند، به اطلاع می رساند با همکاری سازمان ثبت احوال کشور، سرویس مورد نظر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس www.my.gov.ir قرار داده شده است و پدران گرامی مشمول این طرح می توانند از دوشنبه 24 بهمن ماه به مدت دو هفته با مراجعه به سامانه دولت هوشمند، با تایید شماره تلفن همراه خود که بر اساس کد ملی پدر در سامانه نشان داده شده است، نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند و لازم به این توضیح است که پس از پایان مهلت ثبت نام، بسته اینترنت هدیه فعال خواهد شد.(خبر)

پس از گذشت مدتی از این وعده وزیر ارتباطات و به دنبال عدم تحقق آن، کاربری پیرامون عدم اطلاع‌رسانی مناسب روابط عمومی وزارت ارتباطات در خصوص اختصاص بسته هدیه یکصد گیگ اینترنت رایگان به عنوان هدیه پدرانی که در روز میلاد حضرت علی (ع) صاحب فرزند شده اند در یکی از پیام رسان‌ها آورده است که «یادتونه وزیر ارتباطات اومد تلوزیون لبخند زد گفت که به پدرانی که روز پدر فرزندشون به دنیا اومده صد گیگ اینترنت میدیم؟ امروز بعد بیست روز از ثبت نام زنگ زدم روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت ما در جریان نیستیم. یعنی انقدر آخه؟»

به دنبال مطالبه این کاربر، محمد احسان خرامید مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ اظهار کرد: سلام، آقای سیاوش بنده ریس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات هستم، از اینکه همکاران بنده راهنمایی مناسب نداشتن پوزش می‌خواهم. چند روز پیش بود که نتیجه وعده وزیر رو اعلام کردیم. شما از طریق مراجعه به پنجره دولت هوشمند می‌توانید ثبت نام داشته باشید.

توئیت

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-03-15 11:25

افزودن دیدگاه جدید