کد مطلب: 

278389

آیا قابلیت اینترکانکشن تا پایان سال به پلتفرم‌های داخلی اضافه می‌شود؟

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت قابلیت اینترکانکشن پلتفرم‌های داخلی بنا بر وعده پیشین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا اوایل هفته آینده رونمایی خواهد شد.
 پلتفرم‌های داخلی

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور دوشنبه یکم اسفند ماه در حاشیه حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از پلتفرم های داخلی تاکید کرد: همه همت ما بر این اساس است که از پلتفرم‌های داخلی حمایت کنیم تا به بهترین شکل ممکن و کیفیت بتوانند پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

وی با بیان اینکه پلتفرم های داخلی حتی باید با پلتفرم های خارجی رقابت کنند، ادامه داد: در حوزه های دیگر و طی سال‌های اخیر به غیر از حوزه پیام رسان های شبکه های اجتماعی، ما سکو و پلتفرم‌های بومی خود را داریم و مردم در این بخش سکوهای خارجی را نمی‌شناسند و این نشان می‌دهد که ظرفیت‌های خوبی در این بخش در داخل کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیام رسان های داخلی اعم از روبیکا، بله، ایتا، سروش پلاس، روزانه پذیرای میلیون‌ها نفر از مردم هستند، تاکید کرد: این پلتفرم‌ها آماده پذیرایی از همه مردم هستند لذا ما تمام زیرساخت‌های لازم را برای این پیام رسان ها فراهم کرده‌ایم.

زارع پور افزود: یکی دیگر از اقداماتی که در دست انجام است، به اصطلاح آماده سازی «اینترکانکشن»است. در قالب این رویه پیام‌رسان‌های داخلی می توانند بین خودشان پیام رد و بدل کنند. در قالب این رویه کاربر می‌تواند به پیام رسان مورد دلخواه خود اجازه دهد که از سایر پیام رسان ها برایش پیام ارسال شود، بنابراین این مسئله در دست اقدام است و تا پایان سال انجام می شود.(خبر)

در همین راستا امیرمحمدزاده لاجوردی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به مطالبه‌ی کاربری در یکی از پیامرسان‌های بومی پیرامون زمان رونمایی از قابلیت اینترکانکشن پلتفرم‌های داخلی، اظهار کرد: ان‌شاءالله این طرح طبق وعده وزیر محترم تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

عکس

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-03-14 11:32

افزودن دیدگاه جدید