کد مطلب: 

278365

تجهیز ناوگان پست مشهد به موتورهای برقی

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ناوگان حمل و نقل پست مشهد به موتورهای برقی مجهز شد و استفاده از این موتورها و نیز آلایندگی نبودن این وسایل نقلیه، از مزیت‌های اجرای این طرح است و انتظار می‌رود این طرح به تدریج در دیگر کلانشهرهای کشور نیز اجرا شود.
محمود لیائی

به گزارش سیتنا، محمود لیائی با اشاره به تجهیز ناوگان پست تهران به موتورهای برقی در هفته های گذشته، گفت: بر اساس تفاهم نامه با شهرداری مشهد تعداد 800 دستگاه موتور برقی با استفاده از تسهیلات بانکی به کارکنان پست استان خراسان رضوی تعلق می گیرد.

وی حفظ سلامت جسمانی پستچیان را در استفاده از موتورهای برقی و نیز آلایندگی نبودن این وسایل نقلیه را از مزیت های اجرای این طرح برشمرد و افزود: انتظار می رود این طرح به تدریج در دیگر کلانشهرهای کشور نیز اجرا شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ استفاده از خدمات پستی با توجه به حفاظت از محیط زیست تصریح کرد: در این باره یکی از وظایف اصلی پست به روز رسانی ناوگان حمل و نقل و استفاده از وسایل غیرآلاینده در رهسپاری، توزیع و نیز گسترش آگاهی عمومی در افزایش سرانه مرسولات پستی است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اضافه شدن صد دستگاه موتوسیکلت برقی به ناوگان شبکه پستی کشور در بهمن 1401، خاطرنشان کرد: طی تفاهم نامه ای که با شهرداری تهران امضا شد،  قرار است 700 دستگاه دیگر نیز به این مجموعه اضافه شود.

لیائی با بیان اینکه در تهران 1250 موتورسوار پستچی فعالند، گفت: با اجرای موفق این طرح موتورهای برقی جایگزین همه موتوسیکلت های بنزینی موجود می شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند به کارگیری موتورهای برقی برای تردد پستچیان در تهران افزود: استفاده از این موتورها برای تسهیل خدمت رسانی مورد استقبال این قشر خدوم قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-13 15:51

افزودن دیدگاه جدید