کد مطلب: 

278060

اتصال وزارت آموزش و پرورش به شبکه هوشمند مبادلات اقساطی (هما)

پیرو رونمایی از شبکه هوشمند مبادلات اقساطی (هما) وزارت صمت در دهه فجر، وزارت آموزش و پرورش نیز پس از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، نیرو و فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شبکه متصل شد.
تفاهم نامه

به گزارش سیتنا، پیرو رونمایی از شبکه هوشمند مبادلات اقساطی (هما) وزارت صنعت، معدن و تجارت در دهه فجر انقلاب اسلامی، که به منظور تامین انواع کالا و خدمات اقساطی برای کارکنان شریف دولت ایجاد شده است، وزارت آموزش و پرورش نیز پس از وزارتخانه های راه و شهرسازی، نیرو و فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شبکه متصل شد.

در مرحله اول این شبکه ملی که از بهمن ماه 1401 آغاز شده، کلیه کارکنان دولت می توانند کالا و خدمات خود را از بیش از 10 هزار پذیرنده (فروشگاه) با اقساطی حداقل سه ماهه و بدون بهره تامین نمایند.

نحوه خرید کالا و خدمات در شبکه هما بسته به طرح انتخابی کاربر بوده و به طور مثال در طرح بسته معیشتی ماه مبارک رمضان، کاربر این امکان را خواهد داشت تا در کمترین زمان ممکن (تهران 24 ساعت و سایر استان ها 72 ساعت)، کالا یا خدمات خود را تحویل بگیرند.

پیرو تفاهم نامه ای که توسط علیرضا شاهمیرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت و صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 10 اسفند ماه 1401 با حضور امین کلاهدوزان، رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صمت به عنوان مجری پیاده سازی این شبکه، به امضا رسید کلیه جامعه زحمت کش و خدوم فرهنگیان کشور شامل کارکنان وزارت آموزش و پرورش، معلمین و اساتید محترم، می توانند از خدمات ارائه شده در شبکه هما بهره مند شده و از کالا و خدمات ارائه شده بر روی این سکو استفاده نمایند.

پیرو فراخوان های صورت گرفته توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت، کلیه تولیدکنندگان، تامین کنندگان و تجمیع کنندگان کالا و خدمات، شرکت ها، بانک ها و موسسات تسهیلات یار فعال در حوزه تامین اعتبار یا تسهیلات نیز، امکان پیوستن به این شبکه را جهت ارائه نقش خود خواهند داشت.

لازم به ذکر است در حال حاضر شبکه هما با حضور یک میلیون و هشتصد هزار کاربر ارائه دهنده گواهی کسر از حقوق از ارگان ها و سازمان های دولتی و معتبر، بستر مناسبی برای ارائه کالا و خدمات اقساطی در چارچوب قوانین و الزامات وزارت صمت، برای کلیه ذینفعان خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-04 15:07

افزودن دیدگاه جدید