کد مطلب: 

277762

وزیر ارتباطات: فیبرنوری، زیرساخت توسعه آینده کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه «فیبرنوری» زیرساخت توسعه آینده کشور است، گفت: امروز این پروژه در کرمانشاه کلید خورد و امیدواریم تا مردادماه سال آینده و همزمان با روز کرمانشاه این شهر و تعدادی از شهرهای استان زیر پوشش شبکه فیبرنوری قرار بگیرد.
وزیر ارتباطات: فیبرنوری، زیرساخت توسعه آینده کشور است

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه و پس از افتتاح پروژه های ارتباطی استان با تاکید بر اینکه اعتقاد دارم در مقطع فعلی آن چه بیش از هر چیزی کشور به آن نیاز دارد کار مجاهدانه و عالمانه است، گفت: باید هر دو مفهوم را مورد توجه قرار دهیم. هم کار عالمانه که بر اساس طرح و برنامه و نقشه مشخص باشد و هم ضروری است کار مجاهدانه و شبانه روزی داشته باشیم که نتیجه آن می شود کارآمدی.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان نظام و انقلاب تلاش دارند اینگونه القا کنند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است. خیر؛ جمهوری اسلامی ایران کارآمد است و به لطف الهی همچنان مسیر رشد و ترقی خود را طی خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: الان مهمترین مسئله ای که در کرمانشاه با آن مواجه هستیم بیکاری است. باید دست به دست هم دهیم و با برنامه ریزی دقیق و مشخص برای کاهش آن تلاش کنیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به برنامه توسعه ای حوزه ارتباطات استان کرمانشاه تاکید کرد: تلاش داریم کل استان کرمانشاه به سرعت تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار گیرد و روستاهای بالای بیست خانوار استان هم تا هفته دولت سال آینده به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنند و برای بالا بردن نرخ اشتغال هم بحث راه اندازی پارک فناوری اطلاعات راه هم پیگیری خواهیم کرد.

زارع پور در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش مدیران استانی و کشوری عقب ماندگی های استان ظرف دو، سه سال آینده جبران شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-02-24 10:23

افزودن دیدگاه جدید