کد مطلب: 

277584

جلسه مشترک هیئت مدیره جدید انجمن فین‌تک با مسئولان مرکز تتا

کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی با حضور رئیس، مشاوران و مدیران مرکز تتا به جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره جدید انجمن فین‌تک اختصاص یافت و در آن بر رویکرد تعاملی انجمن فین‌تک و تقویت همکاری‌های مشترک از جمله در زمینه فروش اقساطی و تضامین تأکید شد.
[انجمن فین‌تک

به گزارش سیتنا، در آخرین جلسه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که در تاریخ 26 بهمن 1401 با حضور رئیس، مشاوران و مدیران مرکز تتا برگزار شد، ضمن معارفه و آشنایی با اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی فناوری‌های مالی (فین‌تک)، دغدغه‌ها و نقطه نظرات اعضای مذکور مطرح و بر رویکرد تعاملی انجمن فین‌تک در دوره جدید و تقویت همکاری‌های مشترک تأکید شد.

موارد مطرح‌شده توسط اعضای هیئت مدیره شامل لزوم ساماندهی مسیرهای موازی و غیرشفاف مانند کارت به کارت، لزوم یافتن راه حل و رفع مشکل قضایی کسب‌وکارهای رمزارز به ویژه در ارتباط با پلیس فتا، پیگیری و رفع توقف تأیید درخواست‌های سایر حوزه‌های مالی توسط بانک مرکزی، لزوم پیش‌بینی بهتر آینده با توجه به فعالیت کسب‌وکارهای نوآور زودتر از تنظیم‌گری، پیشنهاد برگزاری جلسات مشترک با دیگر دستگاه‌های مرتبط با محوریت مرکز تتا جهت رفع مشکلات حقوقی، مالیاتی، تأمین اجتماعی و ...، برگزاری رویدادهایی به منظور توسعه فین‌تک در حوزه‌های مختلف صنعت و معدن و مشاوره مرکز تتا به انجمن جهت برون‌رفت از مشکلات موجود بود. علاوه بر این از رویکرد مثبت و توسعه‌ای مرکز تتا و اقدامات موفق و مشترک قبلی شامل ارائه وبسرویس دریافت خودکار اینماد به پرداختیارها، به رسمیت شناختن تسهیلات‌یاری و اعطای اینماد به کسب‌وکارهای لندتک و ... تقدیر و تشکر شد.

در این جلسه، امین کلاهدوزان رئیس مرکز تتا به تشریح برنامه‌های این مرکز از جمله فراخوان شبکه هوشمند مبادلات مالی (هما) که از اتصال عوامل تولید، توزیع و مصرف به کسب‌وکارهای لندتک ایجاد می‌شود و همچنین نقش کسب‌وکارهای اینشورتک در حوزه اخذ تضامین و بیمه در این زنجیره پرداخت.

جلسه

رئیس مرکز تتا همچنین توجه به ظرفیت سایر حوزه‌های فین‌تک علاوه بر رمرارز و پیگیری و مطالبه صنفی در حوزه‌های مختلف همراه با پیشنهاد مشخص را خواستار شد و پیشنهاد داد: کمیته‌های تخصصی بین اعضای انجمن و بخش‌های مختلف مرکز جهت پیشبرد همکاری مشترک مثل فروش اقساطی و تضامین، توسعه فین‌تک در حوزه‌های مختلف صنایع و معادن، رفع مشکلات حقوقی، مالیاتی و تأمین اجتماعی کسب‌وکارها و ... برگزار شود.

لازم به ذکر است کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی حدود دو سال است که با ابتکار مرکز تتا و به عنوان مکمل کارگروه سیاستگذاری تجارت الکترونیکی متشکل از دستگاه‌های حاکمیتی تصمیم‌گیر در زمینه تجارت الکترونیکی، با حضور نمایندگان تمامی تشکل‌های تخصصی تجارت الکترونیکی و کسب‌وکارهای اینترنتی برتر به منظور تبادل نظر و دریافت نقطه نظرات بخش خصوصی تشکیل شده و به صورت دوره‌ای جلساتی را برگزار می‌نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-02-19 15:06

افزودن دیدگاه جدید