کد مطلب: 

277241

رشیدی کوچی، نماینده مجلس به سیتنا: مخاطب اول اظهارات رئیس جمهور برای سهولت دسترسی به اینترنت، خودشان هستند؛ با تفکر فیلترینگ، راه به جایی نخواهیم برد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: مخاطب اظهارات رئیس جمهور برای برطرف کردن نارضایتی مردم از سرعت و کیفیت اینترنت، اول خودشان هستند و بعد هم دولت و وزارت ارتباطات، که باید با افزایش سرعت اینترنت، کیفیت دسترسی در این حوزه را اصلاح کنند.
جلال رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون تاکید اخیر رئیس جمهور در جلسه شورای عالی فضای مجازی پیرامون لزوم دسترسی آسان مردم به اینترنت، گفت: اعتقاد بنده بر این است که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و به طور کلی شرایطی که دنیا در فضای مجازی به سرعت به سمت آن پیش می‌رود، نمی‌توان با محدودیت‌های گسترده با آن مقابله کرد و اصلا نباید به فکر مقابله با این فضا باشیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، اظهار کرد: باید توان خود را در فرهنگ سازی و ایجاد محتوای مناسب در این فضا متمرکز کنیم و از بستر و ظرفیتی که در فضای مجازی وجود دارد، برای معرفی خود، دستاوردها و اقداماتی که انجام داده ایم و فرهنگ‌مان استفاده کنیم.

وی، تاکید کرد: ظرفیت فضای مجازی یک فرصت است و نه یک تهدید. امیدوارم که تصمیم سازان هم این نگاه را داشته باشند و تا زمانی که این نگاه وجود نداشته باشد و فقط به فیلتر کردن فکر کنیم، راه به جایی نخواهیم برد. اگر می‌خواهیم در این فضا خودمان را عرضه کنیم، باید تفکرات خطرناک را کنار بگذاریم.

نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: مخاطب اظهارات رئیس جمهور برای برطرف کردن نارضایتی مردم از سرعت و کیفیت اینترنت، اول خودشان هستند و بعد هم دولت و وزارت ارتباطات، که باید با افزایش سرعت اینترنت، کیفیت دسترسی در این حوزه را اصلاح کنند؛ چراکه تصمیمات باید بر اساس نظرات مردم باشد و دولت هم باید در این زمینه نگاه خود را اصلاح کند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

 

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-02-08 11:52

افزودن دیدگاه جدید