کد مطلب: 

277192

ببینید| وزیر ارتباطات: ارتباط اینترنتی ما به هیچ وجه شبیه کره شمالی نیست؛ به دنبال این هستیم که نیاز مردم را در داخل کشور تامین کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ما به دنبال این هستیم که بهترین ها را برای مردم فراهم کنیم و مدل ما در ارتباطات اینترنتی به هیچ وجه مدل کره شمالی نیست، تعامل با دنیا یک اصل است اما دنبال این هستیم که نیاز مردم را در داخل کشور تامین کنیم که حتی اگر نمونه مشابه خارجی در کشور وجود داشت، اقبال مردم به سمت استفاده از نمونه داخلی باشد.
ببینید| وزیر ارتباطات: ارتباط اینترنتی ما به هیچ وجه شبیه کره شمالی نیست؛ به دنبال این هستیم که نیاز مردم را در داخل کشور تامین کنیم

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور با حضور در شبکه جام جم و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اینترنت ایران قرار است مانند کره شمالی شود، گفت: ما دنبال این هستیم که بهترین ها را برای مردم فراهم کنیم. مدل ما به هیچ وجه مدل کره شمالی نیست. تعامل با دنیا یک اصل است اما دنبال این هستیم که نیاز مردم را در داخل کشور تامین کنیم که حتی اگر نمونه مشابه خارجی در کشور وجود داشت، اقبال مردم به سمت استفاده از نمونه داخلی باشد.

وی ادامه داد: ما به عنوان وزارت ارتباطات به دنبال این هستیم که از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم تا نیازهای مردم را برطرف کنند و در فضای رقابتی همچون کره جنوبی فعالیت کنند، به همین منظور هم تمام ظرفیت های وزارت ارتباطات برای تقویت بازار داخلی پای کار آمده است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 3
2023-02-07 11:38

افزودن دیدگاه جدید