کد مطلب: 

277161

سوالات تقلبی کنکور و کلاهبرداری 300 میلیون تومانی از قربانیان

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از کشف یک کلاهبرداری مالی 300 میلیون تومانی و دستگیری گرداننده کانال تلگرامی فروش سوالات کنکور خبر داد.
کنکور

به گزارش سیتنا، سرهنگ سید نظام موسوی اظهار داشت: طی رصد کارشناسان پلیس فتا مشخص گردید شخصی با هویت نامعلوم در بستر شبکه های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از 10نفر نموده است، مراتب تشکیل پرونده و موضوع به قید فوریت در دستورکارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تشریح کرد: در بررسی های تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، گرداننده کانال فعال در حوزه فروش سوال کنکور در شهر پرند با کلاهبرداری بیش از 300 میلیون تومان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی عامل مربوطه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام مسئول به مردم هشدار داد: اقدامات پلیس فتا در زمینه برخورد با هر گونه فعالیت مجرمانه در این حوزه به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران  با اشاره به اینکه فعالیت این نوع کانالها در بستر شبکه های اجتماعی صرفا برای کلاهبرداری واخذ مبالغ کلان می باشد، از شهروندان خواست : به هیچ عنوان به تبلیغات مربوط به فروش سوالات کنکور وآزمون های نهایی در شبکه های اجتماعی توجه نکنند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران بیان داشت: پلیس فتا به‌ صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به عموم مردم است و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش گزارش‌های مردمی مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-02-06 14:17

افزودن دیدگاه جدید