کد مطلب: 

277039

بسته‌های اینترنت و مکالمه همراه اول ویژه روز پدر

همراه اول به مناسبت گرامیداشت روز پدر از طراحی و پیاده‌سازی بسته‌های ویژه اینترنت، مکالمه و ترکیبی مختص تمامی مشترکان خود خبر داد.
همراه اول

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت «روز پدر»، بسته های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور این بسته ها را در سه نوع «مکالمه 3 روزه»، «دیتای 3 روزه» و «ترکیبی 3 روزه» و با قیمت های ویژه طراحی و پیاده سازی کرده است.  متقاضیان می توانند از 13 تا 15 بهمن 1401 اقدام به خرید و فعالسازی این بسته ها کنند.

بسته های «مکالمه» با 300 دقیقه مکالمه، «اینترنت» با 1.5 گیگابایت حجم و «ترکیبی» با 2 گیگابایت حجم اینترنت و 200 دقیقه مکالمه به ترتیب با قیمت های ویژه 3، 6 و 9 هزار تومان قابل خرید و فعالسازی توسط تمامی مشترکان همراه اول از طریق کد دستوری است.

مشترکانی که علاقه مند به استعلام و خرید این بسته ها از طریق کد دستوری هستند، می توانند «ستاره 100 ستاره 67 مربع» را شماره گیری و یکی از بسته های روز پدر را خریداری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-02-02 12:16

افزودن دیدگاه جدید