کد مطلب: 

277033

یارانه هیچ‌کس با کالابرگ الکترونیکی قطع نمی‌شود

‌مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی گفت: با اطمینان اعلام می‌کنیم که با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی یارانه هیچ کس قطع نخواهد شد و این طرح به منظور حمایت از معیشت و کمک به سبد غذایی خانوار در حال اجرا است.
 کالابرگ الکترونیکی

به گزارش سیتنا، حمید فرداد با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سه استان مرکزی، قزوین و گیلان گفت: مردم در این سه استان می‌توانند از تمام فروشگاه‌های موجود خرید خود را انجام بدهند.

وی از تمام فروشگاه‌ها در این سه استان دعوت کرد تا درصورت تمایل برای عضویت در سامانه اپلیکیشن شما را از سایت shoma.sfara.ir دانلود کنند.

به گفته مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی، ثبت نام و فعال‌سازی تمام فروشگاه‌ها در این سه استان شروع شده و اعتبار افراد برای آنکه امکان خرید پیدا کنند،‌ شارژ می شود.

فرداد با اشاره به برخی ابهامات از جانب مردم درباره این طرح گفت: ممکن است برخی در مراجعه به سامانه نگرانی داشته باشند ولی با اطمینان اعلام می‌کنیم که این طرح کاملا اختیاری است و یارانه هیچ کسی قرار نیست قطع شود و خانوارها می‌توانند یکماه زودتر از مبلغ یارانه خودشان خرج کنند.

وی با اشاره به لیست اقلام مشمول طرح درباره ارزش ریالی سبد، گفت: سبد ۱۰ قلمی شامل ماست، شیر،‌ پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ ۵۳۰ هزار تومان ارزش دارد که اگر این مبلغ به دلایلی از جمله تورم احتمالی به ۵۵۰ هزار تومان افزایش یابد، سهم مردم همان ۲۳۵ هزار و ۷۵۰ تومانی است که در جدول ثابت باقی می ماند.

جدول

مدیرعامل شرکت خدمات فناوری رفاه ایرانیان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، درباره هدفگذاری گسترش و اجرای طرح در استان‌های دیگر اظهار کرد: تلاش بر این است که سرعت و دقت کار با حفظ متناسب سازی کار در سراسر کشور انجام شود. در طول این هفته سه استان گیلان،‌ قزوین و مرکزی علاوه بر هرمزگان فعال خواهند شد و پس از آن طرح را در سطح کل کشور ارتقاء خواهیم داد.

فرداد تاکید کرد: نگاه ما در حال حاضر فراگیری صددرصدی طرح است تا کل کشور را به نقطه حداقلی خوب برسانیم ولی اینکه همه فروشگاه‌ها را فعال کنیم، لازم است که فرایندهای خاص خود را طی کند.

وی همچنین درباره اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای طرح در سال ۱۴۰۲ گفت: اینکه در سال آینده طرح ادامه می‌یابد یا نه، باید سیاستگذاران پاسخ بدهند چون ما مجری کار هستیم ولی ظاهر قضیه این است که ادامه‌دار خواهد بود. در حال حاضر گفت‌وگوهای تخصصی در حال انجام است و امیدواریم مجلس موفقیت طرح را بررسی کند و با دولت در میان بگذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-02-02 10:06

افزودن دیدگاه جدید