کد مطلب: 

277011

فروش ربع سکه در بورس کالا به بیش از 85 هزار قطعه رسید

طبق اعلام بازار متشکل معاملات ارز ایران، حجم تجمیعی معاملات از ابتدای عرضه ربع سکه در بورس کالا تاکنون ۸۵ هزار و ۹۷۱ قطعه بوده است.
 ربع سکه

به گزارش سیتنا، طی پنج روز عرضه ربع سکه در بورس کالا به صورت تجمیعی بالغ بر 85 هزار و 971 قطعه سکه به فروش رفته است. این فرآیند عرضه طی 10 روز ادامه پیدا خواهد کرد و هدف آن از بین بردن حباب سکه و تعدیل تورم در این بخش است.

بر اساس گزارش‌های موجود در اولین روز تعداد چهار هزار و 767 قطعه تا قیمت هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، در روز دوم ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه تا قیمت هفت میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و در سومین روز نیز یک هزار و ۸۱۲ قطعه ربع سکه تا قیمت هشت میلیون و ۹۰ هزار تومان فروخته شد.

میزان عرضه سکه در چهارمین روز، پنج هزار و 12 قطعه تا قیمت هشت میلیون و 201 هزار تومان و در روز پنجم تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۵ قطعه تا قیمت هشت میلیون و ۳۰۱ هزار تومان بود.

عرضه ربع سکه در بورس کالا در مرحله دوم به صورت گواهی سپرده ناپیوسته بوده و فرآیند کشف قیمت جدید در عرضه مربوطه هم به صورت ثبت سفارش دفتری با قیمت‌های مختلف است و تمامی اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال دارای کد ملی می‌توانند حداقل یک قطعه و حداکثر پنج قطعه ربع سکه طلای بهار آزادی را خریداری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 5
2023-02-01 15:58

افزودن دیدگاه جدید