کد مطلب: 

276954

شرایط فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر ۱۴۰۱

متقاضیان از ۱۳ بهمن ماه می توانند با ورود به سایت فروش سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام در طرح پیش فروش چهار خودرو این شرکت اقدام کنند.
شرایط فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر ۱۴۰۱

به گزارش سیتنا، متقاضیان از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/11/13 در صورتی که مطابق فرآیند دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 9 صبح روز یک شنبه مورخ 1401/11/16 به مدت سه روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند.

جدول

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 5
2023-01-31 11:08

افزودن دیدگاه جدید