کد مطلب: 

276873

بیش از ۸۰ درصد سایت های همراه قطع شده در مناطق زلزله زده خوی به مدار بازگشتند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: قطعی برق در بخشی از شهرستان خوی و روستاهای همجوار باعث از مدار خارج شدن ۶۰ سایت ارتباطی شده بود که خوشبختانه با تلاش صورت گرفته از سوی تیم‌های فنی اعزام شده به منطقه بیش از ۸۰ درصد این سایت‌ها به مدار بازگشتند و هم اکنون به صورت پایدار مشغول فعالیت اند و تلاش برای فعال کردن سایت‌های باقیمانده نیز در دست اقدام است.
زلزله

به گزارش سیتنا، قاسم جلیلی نژاد که در منطقه زلزله زده حضور دارد درباره آخرین وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده گفت: زلزله قوی رخ داده در شهرستان خوی که با چندین پس لرزه همراه بوده، باعث قطع برق در منطقه شد که در پی آن ۶۰ سایت همراه از مدار خارج شد.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته از میان سایت های قطع شده تاکنون ۵۰ سایت به مدار فعالیت بازگشتند و به صورت پایدار مشغول ارایه خدمات شدند و تلاش تیم های فنی برای فعال کردن ۱۰ سایت باقیمانده ادامه دارد.

مدیرکل ارتباطات استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خوشبختانه قطعی در شبکه تلفن ثابت و فیبرنوری در منطقه گزارش نشده است، تصریح کرد: هم اکنون تیم های فنی از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، شرکت مخابرات و اپراتورهای همراه به منطقه اعزام شده اند و تلاش دارند تا با دیزل ژنراتورها ارسالی، چند سایت از مدار خارج شده را نیز فعال کنند.

بنابه گزارش مرکز زلزله نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله قوی با قدرت ۵،۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴ روز شنبه در کانونی واقع در شش کیلومتری شهرستان خوی رخ داد که پس از آن با پس لرزه های نسبتا قوی نیز همراه بوده است.

چندی پیش نیز در ۲۸ دی ماه گذشته زلزله دیگری با قدرت ۵،۴ ریشتر در شهرستان خوی واقع در استان آذربایجان غربی رخ داده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-01-29 09:32

دیدگاه‌ها

تصویر فراری
قابل توجه شهروندان تهرانی و بخصوص شهردار حزب الهی تصور کنید این لرزش در تهران روی دهد که می دهد ، حتی سرما در زمستان و گرما در تابستان جان هموطنان را می گیرد. کمک رسانی غیر ممکن خواهد بود... از تهران فرار کنید و جان خود و خانواده را به زرق و برق عوام فریب تهران بخطر نیاندازید.
ارسال شده توسط فراری در 10 بهمن 01 - 08:58

افزودن دیدگاه جدید