کد مطلب: 

276807

قطع مقطعی سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای

اسپاتیفای تکنولوژی برای مدت کوتاهی دچار اختلال شد که قطع دسترسی ده‌ها هزار کاربر به این پلتفرم پخش موسیقی محبوب را به دنبال داشت.
قطع مقطعی سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای

به گزارش سیتنا به نقل از رویترز،، حساب "وضعیت اسپاتیفای" (Spotify Status) در توییتر که اخبار مربوط به وضعیت این پلتفرم را ارائه می کند، پس از قطعی روز پنج شنبه در توییتی نوشت: همه چیز اکنون بهتر به نظر می‌رسد.

این دومین قطعی سرویس اسپاتیفای طی دو هفته گذشته است که توسط بیش از ۴۱ هزار کاربر در وب سایت رصد قطعی داون دتکتور گزارش شد. با آنلاین شدن اسپاتیفای، گزارش‌های اختلال این سرویس در داون دتکتور، به کمتر از ۲۰۰۰ مورد رسید.

اسپاتیفای اوایل ماه میلادی جاری هم با اختلال کوتاه مدتی روبرو شده بود که در اوج آن، دسترسی بیش از ۴۵ هزار کاربر این سرویس در آمریکا قطع شده بود.

قطعی پلتفرم‌های شرکت‌های فناوری بزرگ، بی سابقه نیست و شرکت‌های متعدد از گوگل تا مایکروسافت، اختلال خدماتشان را تجربه کرده اند. مایکروسافت چهارشنبه هفته جاری با اختلال شبکه‌ای روبرو شد که باعث از کار افتادن پلتفرم ابری آزور شد و در نتیجه، دسترسی هزاران کاربر در سراسر جهان به سرویس‌هایی نظیر تیمز و اوت لوک مختل شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-01-27 16:07

افزودن دیدگاه جدید