کد مطلب: 

276447

مدیرعامل شرکت زیرساخت: اختلال در شبکه اینترنت برطرف شد

به دنبال بروز اختلال روزهای اخیر در ترافیک اینترنتی کشور، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به سیتنا از رفع این اختلال خبر داد و اعلام کرد که دیگر مشکلی در شبکه وجود ندارد.
اینترنت

به گزارش سیتنا، از دوشنبه شب (26 دی ماه) اختلالی در ترافیک داخل کشور رخ داد که این مشکل بنا بر اعلام شرکت ارتباطات، به دلیل بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه بود.

به دنبال اطلاعات سایت مرکز تبادل ترافیک داده تهران، یک اختلال دو ساعته در ترافیک داخل کشور اتفاق افتاد که در همین رابطه امیر محمدزاده لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور، با انتشار پستی در فضای مجازی در این باره گفت: دقایقی پیش شاهد افت ترافیک یکی از مراکز IXP کشور بودیم که توسط همکارانم این مشکل مرتفع گردید.

مدیرعامل شرکت زیرساخت: اختلال در شبکه اینترنت برطرف شد

از طرفی «ابرآروان»نیز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل ناپایداری شبکه برق در منطقه پیام و مشکل سوخت‌رسانی، دیتاسنتر بامداد این شرکت با قطعی و اختلال مواجه است و این شرایط تا ساعت ۲۴ امشب (۲۷ دی) ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت زیرساخت: اختلال در شبکه اینترنت برطرف شد

در همین راستا و پیرو اختلال روز گذشته (سه شنبه) در شبکه اینترنت کشور، عصر دیروز (27 دی ماه) روابط عمومی شرکت زیرساخت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه، شاهد افت موقت کیفیت سرویس IXP خواهیم بود.

در همین حال، خبرنگار سیتنا در پیگیری از امیر محمدزاده لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مطلع شد که اختلال در ترافیک اینترنت داخل کشور رفع شده است و دیگر مشکلی در شبکه وجود ندارد.

انتهای پیام

گزارش از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-01-18 10:41

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
بخصوص محدودیت فروشگاه نرم افزاری , سیستمی باید برطرف بشه
ارسال شده توسط Anonymous در 28 دى 01 - 11:46

افزودن دیدگاه جدید