کد مطلب: 

276079

بررسی وضعیت خدمات ارتباطی منطقه آذر رگولاتوری

وضعیت پوشش جاده‌ای تلفن همراه (همراه اول)، شرایط ارتباطی در روستاهای فاقد ارتباط، وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات ایران در منطقه آذر رگولاتوری در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی شد.
بررسی وضعیت خدمات ارتباطی منطقه آذر رگولاتوری

به گزارش سیتنا، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه برخی از مدیران این سازمان در بازدید میدانی از منطقه آذر رگولاتوری، در جلساتی جداگانه با معاون رگولاتوری شرکت مخابرات ایران، مدیران مخابرات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، انجمن دفاتر پیشخوان و مدیران پست استان وضعیت کیفیت خدمات ارتباطی این منطقه را بررسی کرد.

در ابتدای این بازدید جلسه‌ای با مسوولان شرکت مخابرات ایران و مدیران استانی منطقه برگزار شد که در این جلسه وضعیت پوشش جاده‌ای تلفن همراه (همراه اول)، شرایط ارتباطی در روستاهای فاقد ارتباط، وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات ایران در منطقه آذر در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی شد.

در این جلسه، شرکت مخابرات ایران موظف شد براساس تعهدات موجود در پروانه‌‌اش، برای برقراری ارتباطات روستایی قطع شده و ایجاد پوشش تلفن همراه در مناطقی که پوشش مناسبی ندارند اقدامات لازم را انجام داده و رگولاتوری را از نتایج آن آگاه کند. ارتقای سطح رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مطرح شده توسط مشترکان در سامانه‌های متمرکز شرکت مخابرات ایران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای افراد پاسخگو در این سامانه‌ها، اصلاح ساختار سامانه‌های پشتیبانی شرکت مخابرات ایران و امکان پیگیری با استفاده از روش‌های کد دستوری (USSD)، وب و تلفنی، از دیگر موضوعات طرح شده در این جلسه بود.

براساس این گزارش اعضای انجمن دفاتر پیشخوان استان آذربایجان شرقی نیز در جلسه‌ای که با نمایندگان رگولاتوری داشتند، دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند. ثابت ماندن تعرفه خدمات از سال ۹۹ تاکنون، عدم همخوانی تورم با هزینه‌ها و درآمدهای دفاتر پیشخوان و عدم همکاری دستگاههای استانی به برون سپاری خدمات از جمله مهمترین مشکلات مطرح شده توسط این انجمن بود. بر همین اساس رگولاتوری پیگیری ابلاغ مدل تعرفه های پیشنهادی جدید در این بخش توسط ستاد تنظیم بازار را در دستور کار دارد.

بازدید میدانی از نمایندگی‌های شرکت پست فاخر ایرانیان و شعبه تیپاکس در شهر تبریز یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این بازدید بود. علاوه بر این، در جلسه با مدیرکل و مسوولان شرکت پست استان آذربایجان شرقی، نقاط ضعف و قوت حوزه پستی آذربایجان شرقی اعلام و بر ارایه خدمات پایه پستی به مشتریان تاکید شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-01-08 11:31

افزودن دیدگاه جدید