کد مطلب: 

275637

کسب رکورد جدید ستاره‌اول؛ هفت هزار میلیارد تومان فروش در سال مالی 1401

شرکت ستاره‌اول اعلام کرده که مجموع فروش این شرکت در سال مالی منتهی به پایان آذرماه 1401 به رکورد ۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.
کسب رکورد جدید ستاره‌اول؛ هفت هزار میلیارد تومان فروش در سال مالی 1401

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌عمومی ستاره اول، این شرکت توانسته با رشد 52 درصدی فروش خود در سال‌جاری نسبت به سال مالی قبل، به ۷ هزار میلیارد تومان فروش و افزایش 7.5 میلیون نفری اعضاء خانواده بزرگ ستاره‌اول دست یابد؛ به‌طوری‌که تعداد کل مشتریان این شرکت به بیش از ۵۶ میلیون نفر رسیده است.

فارغ از موفقیت در فروش و کسب رکورد تازه، در این سال مالی و در راستای تکمیل خدمات، کد دستوری #1* (ستاره یک مربع) در تمامی اپراتورها فعال شده و مشترکین هر 3 اپراتور قادر به استفاده از خدمات ستاره‌اول می‌باشند.

ستاره‌اول به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ همراه‌اول از سال 1394با هدف ارائه‌ی سرویس‌های هوشمند و نوآورانه مبتنی بر خدمات اپراتوری و فناوری مالی شروع به فعالیت نموده و در 2 سال اخیر موفق به کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل در گروه رایانه و خدمات وابسته (طبق IMI-100) گردیده است.

این شرکت با بهره‌مندی از توان فنی پرسنل خود نسبت به طراحی و پیاده سازی محصولاتی همچون کد دستوری #1* ، اپلیکیشن ستاره‌یک، تلفن گویای 100* و سایت رندترین اقدام و در بستر این محصولات خدمات متنوعی از جمله فروش شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، فروش سیم‌کارت، فروش بیمه‌نامه، خدمات گردشگری و... را در حال حاضر ارائه می‌نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 1
2022-12-26 17:06

افزودن دیدگاه جدید