کد مطلب: 

275334

آیا وضعیت صرافی بایننس خوب است؟

بی ان بی توکن صرافی بایننس در یک هفته گذشته بیش از 15 درصد از ارزش خود را از دست داده است و تنها در 24 ساعت گذشته، در جریان معاملات ارزهای دیجیتال شش درصد از ارزش این توکن افت کرده است.
 صرافی بایننس

به گزارش سیتنا، توکن بی ان بی برای نخستین بار در سال 2017 عرضه شده است. این توکن پنجمین ارز دیجیتال ارزشمند در بازار است.

ارزش بازار بی ان بی به بیش از 39 میلیارد دلار می رسد. به این ترتیب، پس از بیت کوین، اتوریم، تتر و یو اس دی کوین، بی ان بی ارزشمندترین ارز دیجیتال در بازار جهانی است. اما برای بی ان بی با ارزش و جایگاه هم، جهان ارزهای دیجیتال امن نیست.

پس از ورشکستگی FTX زنگ های خطر برای دیگر صرافی ها هم به صدا درآمده است. بایننس از نخستین سرمایه گذاران بود که از FTX خارج شد. ارزش سرمایه گذاری بایننس در FTX 2.1 میلیارد دلار برآورد شده است.

اکنون CZ مدیرعامل و موسس بایننس در گفت وگو با رسانه ها از خروج مطمئن سرمایه این صرافی از FTX و مناسب بودن وضعیت مالی بایننس خبر داده است.

ژائو گفت:«ما از نظر مالی خوبیم». با این وجود به دلیل بدبینی سرمایه گذاران به پیام های مدیران، بعید نیست وضعیت برای بایننس هم بهم بریزد.

بدبینی به پیام های مدیران درباره وضعیت مالی شرکت ها به خروج سرمایه از صرافی ها دامن می زند. مدیرعامل صرافی FTX سم بنکمن فرید هم پیش از این، در توییتر از وضعیت مناسب دارایی های این صرافی خبر داده بود اما این صرافی ورشکسته شده است. هم چنین بنکمن فرید هفته گذشته در باهاماس به جرم پولشویی و کلاهبرداری دستگیر شده است.

به گفته ژائو 1.14 میلیارد دلار پول از این صرافی خارج شده است. با این وجود او می گوید این بالاترین رقمی نیست که بایننس تاکنون برای خروج سرمایه ثبت کرده است. ژائو معروف به CZ می گوید وضعیت مبادلات مالی در بایننس تثبیت شده است. آن هم درحالی که  شرکت نانسن می گوید میزان برداشت ها به سه میلیارد دلار رسیده است.

صرافی بایننس و FTX از همکاران نزدیک در بازار ارزهای دیجیتال بوده اند. حالا با از بین رفتن FTX بعید نیست چالش های مالی دامن بایننس را هم بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-19 09:18

افزودن دیدگاه جدید