کد مطلب: 

275153

راه‌اندازی سرویس توئیتر بلو برای کاربران آیفون؛ از دوشنبه با قیمتی بالاتر

توئیتر اعلام کرد که نسخه جدید سرویس اشتراک Twitter Blue خود را با قیمتی بالاتر برای کاربران اپل راه‌اندازی می‌کند و از این پس کاربران می‌توانند با پرداخت هشت دلار در ماه از طریق وب و با پرداخت 11 دلار در ماه از طریق اپل iOS، مشترک این سرویس شوند.
توئیتر

به گزارش سیتنا، توئیتر اعلام کرد که کاربران می‌توانند با پرداخت هشت دلار در ماه از طریق وب و با پرداخت 11 دلار در ماه از طریق اپل iOS، مشترک این سرویس جدید شوند که به مشترکین اجازه می‌دهد توئیت‌ها را ویرایش کنند، ویدیوهای بسیار باکیفت آپلود کنند و تأیید حساب پست علامت آبی را دریافت کنند.

توئیتر توضیح نداد که چرا کاربران اپل بیش از سایرین در وب هزینه دریافت می کنند، اما گزارش های رسانه ای وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت به دنبال راه هایی برای جبران هزینه های پرداخت شده در اپ استور بوده است.

ایلان ماسک که در ماه نوامبر توئیتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خصوصی کرد، ماه گذشته در مجموعه‌ای از توئیت‌ها، شکایات مختلفی از اپل را فهرست کرد، از جمله هزینه 30 درصدی که سازنده آیفون از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برای خریدهای درون‌برنامه‌ای دریافت می‌کند.

با این حال، پس از جلسه بعدی با تیم کوک، مدیر اجرایی اپل، ایلان ماسک در توئیتی اعلام کرد که سوءتفاهم در مورد حذف توئیتر از فروشگاه اپلیکیشن اپل برطرف شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-12 16:07

افزودن دیدگاه جدید