کد مطلب: 

275001

اپلیکیشن گوچت مسنجر بیش از ۳.۵ میلیون بار دانلود شد

گوچت مسنجر، اپلیکیشن تماس صوتی و تصویری رایگان توسط اتصالات امارات، از مرز ۳.۵ میلیون دانلود در سراسر جهان فراتر رفته است.
گوچت مسنجر

به گزارش سیتنا، مردم امارات و سایر کشورها آن را برای تجربه بی‌دردسری که ارائه می‌دهد دانلود می‌کنند، که به کاربران امکان می دهد تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند، با دوستان و خانواده چت کنند، پول را به خانواده خود منتقل کنند، قبوض را پرداخت کنند و بازی کنند.

این اپلیکیشن پیام‌رسان همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا برندهای مورد علاقه خود را دنبال کنند تا از پیشنهادات، تخفیف‌ها، و راه‌اندازی‌های جدید از مد گرفته تا خودرو و غذا و بسیاری دیگر به‌روز باشند. بخش خدمات شامل خرید مواد غذایی نیز می‌شود.

برای مشتریان گوچت، یک کمپین جدید «دعوت و کسب» (Invite and Earn) معرفی شده است که به آنها امکان می‌دهد تا ۲۵۰۰ امتیاز لبخند هر روز برای دعوت از دوستان و خانواده برای پیوستن به پیام‌رسان گوچت کسب کنند.

گوچت مسنجر یک اپلیکیشن جهانی است که می‌تواند توسط هر کسی در جهان دانلود شود، فقط برای ثبت‌نام به شماره موبایل نیاز دارد، جمعیت امارات را با دوستان و خانواده در سراسر جهان متصل می‌کند و می‌تواند از طریق فروشگاه‌های برنامه اندروید و iOS قابل دانلود است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-08 11:16

افزودن دیدگاه جدید