کد مطلب: 

274972

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳

قیمت بیت‌کوین به 16هزار و 803 دلار رسیده و با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳، حدس و گمان جامعه کریپتو برای قیمت آینده آن پایین است.
بیت‌کوین

به گزارش سیتنا، کارشناسان معتقدند که اگر سقوط صرافی اف تی ایکس رخ نداده بود، ارزش بیت‌کوین می‌توانست بسیار بیشتر از محدوده فعلی باشد. سقوط امپراتوری رمزنگاری اف تی ایکس به این معنی بود که برترین ارز دیجیتال به کمترین میزان در سال ۲۰۲۲ یعنی ۱۵ هزار و ۷۰۰ دلار سقوط کرد. در همین حال، با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳، جامعه کریپتو در مورد محدوده قیمت پایین احتمالی حدس و گمان ارائه کرده است.

سقوط اخیر اف تی ایکس، به‌طور بالقوه برای چند ماه بهبود قیمت بیت‌کوین، در سناریوی نزولی فعلی، هزینه در بر داشت و از آنجایی که شرکت‌های بیشتری با اثر مسری ناشی از اف تی ایکس مواجه می‌شوند، ممکن است عدم اطمینان در بازار ارزهای دیجیتال حاکم شود.

تنها پس از فروکش کردن تاثیر منفی سقوط اف تی ایکس، قیمت واقعی بیت‌کوین می‌تواند حرکت اساسی ناشی از پویایی تقاضا و عرضه را نشان دهد. گزارش‌های اخیر همچنین حاکی از آن است که قیمت بیت‌کوین ممکن است تا ۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ کاهش یابد و می‌تواند یک وضعیت غافلگیرکننده ایجاد کند.

با توجه به پلتفرم ردیابی کوین مارکت کپ، قیمت بیت‌کوین به ۱۶هزار و 803دلار رسیده که در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۲ درصد کاهش یافته است. پیتر شیف، اقتصاددان مشهور، اشاره کرد که پایین بیت‌کوین (BTC) می‌توانست در سطح ۱۷ هزار دلار باشد. وی به سرمایه‌گذاران هشدار داد که به تله سقوط قیمت پایین‌تر بیت‌کوین فکر نکنند.

شیف در آخرین توییت خود گفت: این اشتباه را مرتکب نشوید که فکر ‌کنید بیت‌کوین در حال تشکیل کف ۱۷ هزار دلاری است بلکه بیت‌کوین سقف بعدی را تشکیل می‌دهد. در طول این بازار نزولی، هر بار که بیت‌کوین یک مرحله دیگر سقوط می‌کند، ضررهای خود را قبل از سقوط بعدی تثبیت می‌کند. این فرودها تله هستند، باید دید که آیا سرمایه‌گذاران خرد با نزدیک شدن به کریسمس به دنبال انباشت بیت‌کوین هستند یا خیر. به‌طور سنتی، ماه دسامبر عمدتا برای بازار ارزهای دیجیتال پربار بوده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۸۴۹.۰۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۲ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۸.۳۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۸ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵.۸۷ میلیارد دلار است که ۴.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۳۳ میلیارد دلار است که ۶.۴۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۳.۵۳ میلیارد دلار است که ۹۳.۴۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-07 11:49

افزودن دیدگاه جدید