کد مطلب: 

274847

برگزاری جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران با هدف اشتغال‌افزایی

مسابقه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران با هدف اشتغال‌افزایی و مهارت‌افزایی دانشجویان و دانش آموختگان و برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز کمک به ورود ابزارهای هوش مصنوعی به صنعت سلامت، برگزار می‌شود.
 هوش مصنوعی

به گزارش سیتنا، بنیاد ملی نخبگان با هدف ارتقای زیست بوم علم ،فناوری ، اقتصاد و مدیریت در فضای دانشجویی و دانش آموختگان در نظر دارد مسابقه ای تحت عنوان جایزه سالیانه هوش مصنوعی ایران را برگزار کند.

«جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران ( IAAA )» به منظور اشتغال زایی و مهارت افزایی دانشجویان و دانش آموختگان و برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز کمک به ورود ابزارهای هوش مصنوعی به صنعت سلامت، مسابقه ای تحت عنوان برای دانشجویان، دانش آموختگان و علاقه مندان برپا می شود.

این مسابقه از سوی بنیاد ملی نخبگان با همکاری جمعی از مراکز و نهادهای مرتبط با توسعه فناوری و اشتغال‌زایی دانش بنیان از جمله دانشگاه شهید بهشتی ، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شبکه فن بازار ملی ایران و نیز نمایشگاه اینوتکس و نیز با همراهی شماری از مراکز بخش خصوصی برگزار می‌شود.

آموزش و توانمندسازی نیروهای مستعد برتر، پشتیبانی و حمایت از دستاوردها تا دستیابی به محصول، برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز شتابدهی و ورود فناوری‌های نوظهور در صنعت سلامت و جذب و استخدام نفرات برگزیده در صنایع مرتبط از دیگر اهداف برپایی مسایقه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران است.

در پایان این رویداد علمی و تخصصی افراد مختلف به صورت تیمی و فردی با یکدیگر در حوزه هوش مصنوعی در پزشکی به رقابت می پردازنند و در نهایت به افراد و تیم های برتر در مجموع چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جایزه اعطا می شود.

براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از پژوهشگران، مراکز و شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه علوم شناختی که در این رویداد برگزیده شوند ، حمایت می کند.

علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در این مسابقه می توانند از طریق آدرس www.iaaa.ai اطلاعات لازم را کسب کنند.

 جایزه سالانه هوش مصنوعی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-04 09:31

افزودن دیدگاه جدید