کد مطلب: 

274525

تاخیر جدید در راه‌اندازی مجدد تیک آبی توییتر

ایلان ماسک اعلام کرد که راه اندازی مجدد احراز هویت آبی تا زمانی که اطمینانی بالایی به توقف جعل هویت وجود داشته باشد، متوقف می‌ماند و احتمالا توییتر از رنگ دیگری برای احراز هویت سازمان‌ها به منظور متفاوت کردن آنها از افراد استفاده خواهد کرد.
توییتر

به گزارش سیتنا، ایلان ماسک اعلام کرد توییتر راه اندازی مجدد سرویس اشتراکی احراز هویت بلو (تیک آبی) را به تاخیر انداخته است.

تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های کاربری سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آنها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اوایل ماه میلادی جاری با هدف افزایش درآمد و جبران کاهش درآمد تبلیغات، به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شد. توییتر این گزینه اشتراک را در پی افزایش حساب‌های جعلی متوقف و اعلام کرد این سرویس ۲۹ نوامبر مجددا راه اندازی خواهد شد.

ماسک همچنین در توییتی نوشت: توییتر هفته گذشته ۱.۶ میلیون کاربر اضافه کرده و به رکورد بالای جدید دیگری دست پیدا کرده است.

بسیاری از آگهی دهندگان از جمله جنرال موتورز، فولکس واگن و یونایتد ایرلاینز تبلیغات در توییتر را از زمان خریداری شدن آن توسط ماسک، متوقف کرده اند.

همچنین پس از اولتیماتومی که ماسک پنج شنبه گذشته به کارمندان داد و از آنها خواست یا خود را برای ساعت‌های طولانی کار فشرده آماده کنند یا این شرکت را ترک کنند، برآورد می‌شود که صدها نفر از کارمندان توییتر این شرکت را ترک کرده‌اند.

در تازه‌ترین مورد، دامین وی‌ئل، مدیر فعالیت‌های فرانسوی توییتر اعلام کرد این پلت‌فرم شبکه اجتماعی را ترک می‌کند. وی روز یکشنبه در توییتی با تشکر از تیم خود در فرانسه که به مدت هفت سال سرپرست آنها بود، نوشت: دیگر تمام شد.

مدیر فرانسوی توییتر در پیام جداگانه‌ای به رویترز، خروج خود از این شرکت را تائید کرد. با این حال، درباره شرایط خروج خود یا تعداد کارمندان توییتر در فرانسه قبل یا پس از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک، توضیحی نداد.

قوانین کار در فرانسه مانع از آن می‌شود که شرکت‌ها یکباره کارمندان دائم خود را اخراج کنند. شرکت‌های مستقر در فرانسه باید رسما به کارکنان خود درباره طرح تعدیل از طریق نامه اطلاع دهند. همچنین باید یک مدت زمان مشخص را با توجه به ماهیت تعدیل و رتبه کارمند مورد نظر، رعایت کنند. برای اخراج چندین کارمند در مدت ۳۰ روز آینده، شرکت‌ها باید رویه مشخصی را دنبال کنند که شامل اطلاع دادن به کارمندان، نماینده آنها و وزارت کار است. این امر به معنای آن است که فرآیند تعدیل کارکنان حداقل چند هفته و حداکثر چند ماه طول می‌کشد.

بر اساس این گزارش نماینده توییتر در فرانسه در این باره اظهارنظر نکرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-22 12:02

افزودن دیدگاه جدید