کد مطلب: 

274285

تقی پور: باید به شرکت مخابرات و بر اهمیت حوزه ارتباطات توجه شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ به لزوم افزایش تعرفه تلفن ثابت یک کلمه نیست، بلکه باید به وضعیت شرکت مخابرات ایران، سهامداران آن، ذی‌نفعان، لزوم خدمت‌رسانی به مشتریان و بر اهمیت حوزه ارتباطات توجه شود.
رضا تقی پور انوری

به گزارش سیتنا، دکتر رضا تقی پور انوری در گفت‌وگو با برنامه تهران ۲۰ پیرامون تعرفه تلفن ثابت، ضمن تاکید بر لزوم توجه به وضعیت اداره شرکت مخابرات در چارچوب قانون تجارت و اصل سود و زیان گفت: در تعرفه جدید شرکت مخابرات بسته ارتباطی وجود دارد که مشترکان با پرداخت اولیه می توانند مکالمه رایگان درون شهری داشته باشند، این طرح باید برای شورای رقابت و مشتریان آگاه سازی شود. ضمن آن که به هزینه های نگهداری این شرکت نیز باید توجه کرد.

وی درباره تعرفه تلفن ثابت گفت: پاسخ به لزوم افزایش تعرفه تلفن ثابت یک کلمه نیست، بلکه باید به وضعیت شرکت مخابرات ایران، سهامداران آن، ذی نفعان، لزوم خدمت رسانی به مشتریان و بر اهمیت ارتباطات توجه شود.

تقی پور با موفق خواندن ساختار شورای رقابت و نظارت و ارزیابی مناسب آن در اعمال هزینه ها در کشور در تشریح دستورالعمل جدید تعرفه های خدمات ثابت گفت: تعرفه جدید را باید در قالب یک بسته ارتباطی نگاه کرد ضمن آنکه افزایش هزینه های برق سیستم های نگهداری و کارکنان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به لاوصولی های مختلف گفت: درآمد پیش بینی شده به صورت کامل محقق نمی شود، همچنین قیمت تمام شده باید به شکل مشخص ارائه شده و نظر مراجع نظارتی در مورد حاکمیت شرکتی مخابرات تامین شود.

نماینده مجلس با بیان اینکه وظیفه ما دفاع از حقوق کاربران است گفت: قطعا نظارت و ارزیابی بر اعمال تعرفه وجود دارد. باید با روال منطقی و قانونی و با نظارت رگولاتوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این فرآیند طی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-15 09:11

افزودن دیدگاه جدید