کد مطلب: 

274261

نقش برجسته‌ رگولاتورها و سیاستگذاران در تسریع رشد حوزه ICT

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: رگولاتورها و سیاستگذاران نقش برجسته‌ای در تسریع رشد حوزه ICT به ویژه از طریق همکاری‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی دارند و توسعه همکاری‌های چند جانبه و همکاری در زمینه‌های تبادل دانش، تجربیات و دیدگاه‌ها، بویژه در مورد سیاستگذاری و مقررات‌گذاری در زمینه فناوری‌های جدید در دستیابی به تحول دیجیتال، بسیار با اهمیت است.
نشست

به گزارش سیتنا، بیست و سومین نشست شورای رگولاتورهای جنوب آسیا (SATRC) به میزبانی ایران با حضور کشورهای مالدیو، نپال، پاکستان، افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، سریلانکا و کامبوج (به عنوان عضو ناظر) در تهران برگزار شد.

سید محمدامین آقامیری در این نشست ضمن خوشامدگویی به اعضای شرکت‌کننده گفت: شورای رگولاتورهای جنوب آسیا موسوم به SATRC در طول بیست و پنج سال گذشته با ایجاد فرصت‌های مغتنم درباره مسایلی مانند طیف فرکانس و سیاستگذاری مقررات و خدمات کمک زیادی به رشد و گسترش همکاری‌های منطقه‌ای در زمینه رگولاتوری بین کشورهای عضو کرده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اکنون اعضای SATRC با برخورداری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های وسیع همکاری‌های چند جانبه می‌توانند از طریق همکاری و هم‌اندیشی با یکدیگر، نویدبخش آینده‌ای روشن برای منطقه باشند.

رئیس بیست و سومین نشست SATRC با اشاره به اینکه رگولاتورها و سیاستگذاران نقش برجسته‌ای در تسریع رشد ICT به ویژه از طریق همکاریهای بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی دارند، تصریح کرد: توسعه همکاری‌های چند جانبه و همکاری در زمینه‌های تبادل دانش، تجربیات و دیدگاهها، بویژه در مورد سیاستگذاری و مقررات‌گذاری در زمینه فناوری‌های جدید در دستیابی به تحول دیجیتال، بسیار با اهمیت است و جلسات SATRC فرصتی بی‌نظیر برای تحقق آنها است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-14 15:06

افزودن دیدگاه جدید