کد مطلب: 

274186

دریافت نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی توسط رگولاتوری و شرکت پست

مرکز آمار ایران در مراسمی نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ملی پست ایران اهدا کرد.
گردهمایی

به گزارش سیتنا، در نخستین گردهمایی روسا و دبیران کمیته های آمار بخشی کشور که به مناسبت روز ملی کیفیت برگزار شد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ملی پست ایران موفق به دریافت نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران شدند.

در این مراسم که با حضور جواد حسین زاده رییس مرکز آمار ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی برگزار می شد، مهدی حاتمیان مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی و دبیر کمیته آمار بخشی ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنانی با اشاره به اهمیت داده در اقتصاد دیجیتال، گفت: در سایه نظام حکمرانی داده می توانیم یک اقتصاد داده بنیان و دیجیتال داشته باشم.

وی با تاکید به اینکه داده ها قدرت آینده کشورها را رقم می زنند، افزود: در دولت سیزدهم با تهیه و تصویب سند تحول دولت مردمی در سطح دولت، صنعت، کسب و کارها و در نهایت مصرف کننده نهایی شاهد تحول در اقتصاد دیجیتال خواهیم بود.

حاتمیان به لایه های مختلف اقتصاد دیجیتال و سه ضلع کیفیت، کاربرد و سواد دیجیتال، اشاره و تصریح کرد: به کمک این اضلاع می توانیم از نقشه استراتژیک نظام حکمرانی داده به یک برنامه عملیاتی کارا و موثر که کیفیت به معنی مدیریت دانایی است و نقش پررنگی دارد برسیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و محمود رضایی سراجی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات به نمایندگی از رییس این سازمان، نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران را دریافت کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-12 14:11

افزودن دیدگاه جدید