کد مطلب: 

273909

نسخه جدید و امن روبیکا را دریافت کنید؛ نصب با شماره‌گیری #999*

در راستای رفع دغدغه کاربران و برای رفع مشکل هشدار گوگل‌پلی، نسخه اندرویدی جدید روبیکا با «ایجاد قابلیت‌هایی در بخش روبینو»، «امکان حذف اکانت» و «سایر بهبودهای فنی» ارائه شد.
نسخه جدید و امن روبیکا را دریافت کنید؛ نصب با شماره‌گیری #999*

به گزارش سیتنا، در راستای رفع دغدغه کاربران و برای رفع مشکل هشدار گوگل‌پلی، نسخه اندرویدی جدید روبیکا با «ایجاد قابلیت‌هایی در بخش روبینو»، «امکان حذف اکانت» و «سایر بهبودهای فنی» ارائه شد که برای نصب روبیکا می‌توانید کد #999* را با موبایل تان شماره گیری نمایید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

و اما با امکانات و سرویس های روبیکا آشنا شوید:

پیام رسان بومی پرسرعت روبیکا

پیام‌رسان روبیکا، دارای امکانات مفیدی مثل، تماس صوتی و تصویری، ارسال فایل و پخش زنده است؛ که بسیاری از امکانات این بخش با اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل ارائه می‌شوند.

پیام رسان روبینو جایگزینی مطمئن و پرسرعت برای اینستاگرام

با حضور در شبکه اجتماعی روبیکا امکان نمایش و رویت تصاویر و ویدیوها را خواهید داشت. روبینو با فضای صمیمی و راحت، به شما امکان می‌دهد زیبا‌ترین لحظه‌هایتان را به اشتراک بگذارید و تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاشته توسط سایرین را هم ببینید.

با روبیکا کسب درآمد کنید

فقط با داشتن یک کانال، گروه یا صفحه در روبینو، کسب درآمد در روبیکا را شروع کنید. در سرویس کسب درآمد روبیکا، درآمد شما بر اساس تعداد کاربران فعال و حجم ترافیک مصرفی کاربران در کانال یا گروه محاسبه می‌شود.

تماشای آنلاین فیلم و سریال در روبیکا

در روبیکا می‌توانید جدیدترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها را با دوبله اختصاصی تماشا کنید. از بین بیش از ۴۰،۰۰۰ برنامه، بهترین را انتخاب کنید و بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند تماشا کنید.

برای نصب روبیکا کد #999* را شماره گیری نمایید و از امکانات این سوپر اپ استفاده کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (15 رای)
سیتنا 1
2022-11-03 16:05

دیدگاه‌ها

تصویر علی
من همین کار رو کردم ولی این برام اومدExternal application down میشه راهنمایی کنید؟!
ارسال شده توسط علی در 03 دى 01 - 15:45

افزودن دیدگاه جدید