کد مطلب: 

273670

وزارت ارتباطات از کارهای جزیره‌ای و پراکنده بکاهد

مدیرکل توسعه کسب و کار بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: به اعتقاد من وزارت ارتباطات باید تلاش کند تا از کارهای جزیره‌ای و پراکنده بکاهد.
وزارت ارتباطات از کارهای جزیره‌ای و پراکنده بکاهد

به گزارش سیتنا، روح‌الله استیری در یک نشست صنفی حوزه فاوا در سخنانی با تاکید بر اینکه باید به کمک وزارتخانه مستر پلنی در حوزه توسعه بین‌المللی تنظیم کنیم، گفت: «متاسفانه از سال‌های ۹۵ و ۹۶ که بر این موضوع تاکید کردیم، هنوز این اقدام عملی نشده است.»

استیری خاطرنشان کرد: «سازمان توسعه تجارت و وزارتخانه دچار فعالیت‌های جزیره‌ای شده است اما به حد کافی جریان سازی برای این حوزه مهم اتفاق نیفتاده است. لذا اهمیت دارد که برنامه مشخصی داشته باشیم.»

او با اشاره به اقدامات فعلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تصریح کرد: «در مسیر حل مشکلات شرکت هایی که در حوزه آی تی ذیل کمیته ماده نوزده و پنج سازمان توسعه تجارت قرار می‌گیرند، اقداماتی انجام دادیم.»

او ادامه داد: «اتاق بازرگانی چندین سال به دنبال صدور پروانه صادراتی برای شرکت‌های آی تی بود که تا حدی سازمان توسعه تجارت در این مورد در حال همراهی بوده است. به اعتقاد من وزارت ارتباطات باید تلاش کند تا از کارهای جزیره‌ای و پراکنده بکاهد.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-10-27 20:29

افزودن دیدگاه جدید