کد مطلب: 

272374

لینک کانال‌های یوتیوب پخش زنده‌ی به‌روزرسانی اتریوم، ۲۴ شهریورماه

بنابر اعلام های قبلی، به‌روزرسانی اتریوم صبح فردا پنجشنبه ۲۴ شهریورماه به وقت تهران انجام شود که بنیاد اتریوم و رسانه‌ی بنکلِس از نخستین ساعات بامداد پنج شنبه به وقت تهران در کانال یوتیوب خود طی برنامه‌های زنده، کاربران را در جریان این رویداد چالشی قرار خواهند داد.
لینک کانال‌های یوتیوب پخش زنده‌ی به‌روزرسانی اتریوم، ۲۴ شهریورماه

به گزارش سیتنا از کوین دسک، برای هولدرهای اتریوم و کاربران این شبکه بلاک چینی، مرج یک تغییر بزرگ و تاریخی است که تیم توسعه اتریوم سال‌هاست روی آن کار می‌کند.

ارزهای دیجیتال وابسته به شبکه‌های مبتنی بر مدل اثبات کار (Pow)، به‌طور معمول به خاطر مصرف زیاد انرژی مورد انتقاد قرار می‌گیرند و به گفته بنیاد اتریوم، یکی از مزایای اصلی تغییر سازوکار شبکه اتریوم به مدل اثبات سهام (PoS)، کاهش ۹۹.۹۵درصدی مصرف انرژی در شبکه این ارز دیجیتال است.

با توجه به زمان احتمالی برگزاری رویداد مرج، آن دسته از کاربران فضای ارز دیجیتال که در ایران سکونت دارد، احتمالاً صبح پنجشنبه خود را با خبر انجام به‌روزرسانی تاریخی شبکه اتریوم آغاز خواهند کرد.

بنیاد اتریوم و همین طور صفحه بنکلِس (Bankless) یکی از پرطرفدارترین رسانه‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در یوتیوب و توییتر، برای کسانی که دنبال تماشای یک برنامه مناسب در آستانه انجام به‌روزرسانی مرج اتریوم هستند، برنامه‌های زنده‌ای را در کانال یوتیوب خود تدارک دیده‌اند.

آدرس برنامه زنده بنیاد اتریوم: https://www.youtube.com/watch?v=Nx-jYgI۰QVI
شروع برنامه: ۷:۰۰ صبح پنجشنبه ۲۴ شهریور به وقت تهران

آدرس برنامه زنده بنکلِس: https://www.youtube.com/watch?v=jJK۲fsw۴dxk
شروع برنامه: ۱:۳۰ بامداد پنجشنبه ۲۴ شهریور به وقت تهران

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-09-14 17:04

افزودن دیدگاه جدید