کد مطلب: 

272052

فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری به زائران اربعین خدمت‌رسانی‌ می‌کنند

دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می‌کند.
فراخوان

به گزارش سیتنا، طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قرار است با همکاری فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان نوآوران و فناوران، زمینه‌ برای تسهیل و ارائه خدماتی شایسته به زائران اربعین حسینی فراهم شود.

طرح های واصله از طریق ستادهای توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد بررسی و ارزیابی تخصصی قرار گرفته و در صورت تایید و با اعطای تسهیلات ویژه مورد حمایت قرار می‌گیرند. مجموع از 10 طرح برتر حمایت انجام می پذیرد و شرکتهای دانش بنیان تا سقف 500 میلیون تومان و شرکتهای خلاق تا 250 میلیون تومان و با تشخیص و ارزیابی تخصصی برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین اربعین حسینی، حمایت می‌شود.

بر اساس فراخوان، از شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و دیگر بخش های زیست بوم نوآوری ایران ، دعوت شده است تا طرح های نوآورانه خود در موضوعات زیر را با تکمیل کاربرگ در سایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، تا تاریخ 15 شهریور ماه ارسال کنند.

طرح ها در دو دسته کلی قابل ارائه خواهند بود:

الف: طرح های جدید که برای نخستین بار و در سال جای، اجرایی و عملیاتی شده‌ باشد

ب: طرح های توسعه و ارتقایی روی پلتفرم های موجود که سال های قبل نیز موفق به خدمت‌رسانی بوده اند.

متقاضیان می‌توانند کاربرگ درخواست را از این لینک دریافت و نسبت به حضور در این رویداد اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-09-04 16:01

افزودن دیدگاه جدید