کد مطلب: 

271290

درخواست از شرکت‌های فعال در هوش مصنوعی برای تکمیل جدول خوداظهاری توانمندی‌ها

در اطلاعیه شماره سه کنفرانس ظرفیت هوش مصنوعی، از شرکت‌ها خواسته شده است که به‌منظور شناسایی دقیق‌تر ظرفیت شرکت‌های عرضه‌کننده داخلی (زنجیره تامین داخلی) در بخش هوش مصنوعی، جدول خوداظهاری توانمندی‌ها را تکمیل و ارسال نمایند.
درخواست از شرکت‌های فعال در هوش مصنوعی برای تکمیل جدول خوداظهاری توانمندی‌ها

به گزارش سیتنا، در اطلاعیه شماره سه کنفرانس ظرفیت هوش مصنوعی آمده است:

برای شناسایی دقیق‌تر ظرفیت شرکت‌های عرضه‌کننده داخلی (زنجیره تامین داخلی) در بخش هوش مصنوعی، جدول خوداظهاری توانمندی‌ها به شرح پیوست تنظیم گردیده است.

از شرکت‌های محترم توانمند این حوزه درخواست می‌شود که نسبت به تکمیل جدول و ارسال آن حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۶ مرداد از طریق شماره واتس‌اپ 09201800290 باتوجه به نکات زیر اقدام بفرمایند:

۱- نام شرکت در ستون مربوطه قید شود.
۲- با توجه به توانمندی‌های واقعی شرکت، در ستون مربوطه علامت تیک زده شود.
۳- برای هر یک از توانمندی‌های اظهار شده، اسناد اثباتی لازم جهت ارائه به تیم ارزیاب وجود داشته باشد.
۴- چنانچه قابلیت دیگری در آن شرکت مرتبط با هوش مصنوعی وجود دارد، ولی در جدول قید نشده، لطفا با رنگ قرمز به انتهای جدول اضافه و سپس علامت تیک زده شود.

ضمنا همانطوری که در اطلاعیه قبلی اعلام شده، حضور شرکت‌هایی که پس از ارزیابی تایید شوند در کنفرانس ظرفیت از جمله نمایشگاه رایگان خواهد بود.

 کنفرانس ظرفیت هوش مصنوعی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح شبکه ملی اطلاعات و تشکل های تخصصی، حدود یک ماه آینده در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

باتشکر
فرامرز رستگار
دبیر اجرایی کنفرانس ظرفیت

انتهای پیام

پیوستاندازه
فایل جدول ماتریس هوش مصنوعی14.13 کیلوبایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-08-12 10:46

افزودن دیدگاه جدید