کد مطلب: 

270743

انتصاب مدیران جدید در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در احکامی «مهدی روحانی نژاد» را به عنوان سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار و «حسن مهدوی» را به عنوان سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون این سازمان منصوب کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

به گزارش سیتنا، صادق عباسی شاهکوه، در احکامی مهدی روحانی نژاد را بعنوان سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار و حسن مهدوی را بعنوان سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون رگولاتوری منصوب کرد.

مهدی روحانی‌نژاد فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مخابرات سیستم از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دارای مدرک Execative MBA از دانشگاه EPFL سوئیس و مدرک DBA از دانشگاه بوردوی فرانسه است. وی پیش از این به عنوان مشاور عالی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مشغول به فعالیت بوده است و ریاست کارگروه اینترنت اشیاء و هوشمندسازی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعاملی شرکت مشاوران طیف شریف، عضویت هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه شاهد و مدیریت گروه مخابرات شبکه تحلیلگران تکنولوژی ایران (ایتان) را در سوابق کاری خود دارد.

حسن مهدوی دارای مدرک کارشناسی حقوق، نیز پیش از این در کسوت مدیرکل امور حقوقی، مدیرکل بازرسی و مشاور رئیس در رگولاتوری فعالیت داشته است.

پیش از این علی محمد منتظری مسئولیت معاونت راهبردی و توسعه بازار و حامدرضا اسماعیلی مسئولیت مدیرکلی دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون را بعهده داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-07-25 12:10

افزودن دیدگاه جدید